صبر کردن تا سال ۱۴۰۰

🔹اسمش ۱۴۰۰ است، یعنی این فصل و فصل آینده، یعنی نزدیک به دو فصل دیگر باید این شرایط را هر جوری که هست تحمل کنیم تا اینکه دولت و وزارت ورزش هر دو تغییر کنند و دولت جدیدی که روی کار بیاید یک وزارتی را منصوب کند که لااقل عدالت را بین دو تیم آبی و قرمز رعایت کند.
🔹هر چند نمی توان به دولت و وزارت بعدی هم از همین حالا دل خوش کرد و معلوم نیست که ورزارت آینده آیا باز پیرو شیوه وزارت کنونی حرکت خواهد کرد یا نه نگاهش کاملا متفاوت با این وزارت خواهد شد یا خیر؟
🔹اما برای این سالها جز صبر انگاری چاره دیگری برای هواداران باقی نمانده است.
🔹هر چند ۶ فصل متوالی صبر کرده ایم و گاه گداری از نتایج ضعیف و اتفاقات عجیب گله کرده ایم و فریاد اعتراض سر داده ایم اما باز همیشه طبق روال حامی تیم مان بوده ایم و تنها اوضاع و اتفاقات را به نظاره نشسته ایم.
🔹اما صبر کردن تا سال ۱۴۰۰ یعنی حدود یک سال و ۸ ماه دیگر یعنی باز از دست دادن دو فصل یعنی دو جام قهرمانی لیگ و این هرگز برایمان قابل قبول نیست.
🔹اگر قرار است این دو فصل را هم اینگونه صبر کنیم و چاره ای برایش نداشته باشیم باید دو سال دیگر بر این شش فصل گذشته بر طولانی شدن عدم قهرمانی تیم محبوبمان اضافه کنیم و این به خودی خود یک رکورد تلخ و ناامید کننده و بسیار ناراحت کننده برای تیم محبوبمان استقلال خواهد شد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.