صحبتهای ساپینتو بعد از مصاف با نفت م س

‍ ◀️ مشروح صحبت‌های ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از مصاف با نفت مسجد سلیمان:

بازی؟
بازی سختی بود اما سخت‌ترین حریف ما امروز بازی کردن در دمای ۴۰ درجه بود. در نیمه اول تا ۱۵ دقیقه اول نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم و حریف تا ۳۰ دقیقه اول خوب کار کرد. در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول خوب بازی کردیم و موقعیت ایجاد کردیم. در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و چند موقعیت ایجاد کردیم. تمام‌کنندگی خوبی نداشتیم و امیدوارم این مساله را بهبود دهیم. این نتیجه مطلوب ما نبود چون ما سه امتیاز بازی را می‌خواستیم. تیم حریف بازیکنان خوبی داشت و با انگیزه ظاهر شدند. آن‌ها عملکرد خوبی از خود ارائه دادند و کیفیت خوبی داشتند. با وجود اینکه حریف خوبی داشتیم اما دمای هوا شرایط سختی برای ما ایجاد کرد. بازی کردن در این دما سخت است.

ناهماهنگی در تیم؟
من هیچ ناهماهنگی ندیدم. من به نظر شما احترام می‌گذارم. سال گذشته استقلال فقط دفاع می‌کرد و از موقعیت‌ها استفاده می‌کرد اما استقلال الان دارد بازی می‌کند و تهاجمی است و پرس می‌کند. نیاز به زمان داریم تا به کیفیت مورد نظر خود دست پیدا کنیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و به آن‌ها افتخار می‌کنم اما به گل دست پیدا نکردیم. ما مهاجمان خوبی داریم و فرصت‌های زیادی داشتیم. ما در مسیر درستی قرار داریم و فضا داریم که پیشرفت کنیم و این مساله را ادامه می‌دهیم.

دست کم رفتن حریف؟
ما بهترین شانس‌ها را داشتیم و حریف را هیچوقت دست کم نگرفتیم اما شانس‌های حریف بیشتر از ما نبود. شانسی که شما می‌گویید آفساید بود. ما بهترین فرصت‌ها را در این بازی داشتیم. من به ایده شما احترام می‌گذارم.

جو ورزشگاه؟
جو خوبی در ورزشگاه وجود داشت و بازی خوبی برای هواداران دو تیم بود. داوران هم عملکرد خوبی داشتند. هر سه تیم خوب بودند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.