صحبت‌های ساپینتو در کنفرانس خبری بعد از مصاف با سپاهان

مشروح صحبت‌های ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در کنفرانس خبری بعد از مصاف با سپاهان به شرح زیر است:

صحبت آغازین؟

عصر همگی به خیر. بازی خیلی خوبی بین دو تیم خیلی خوب بود. نیمه اول رقابتی بود و در ۴۵ دقیقه اول موقعیت‌های زیاد و بهتری داشتیم. یک توپ لو رفت و آن‌ها فرصت خوبی داشتند. به نظر من نتیجه در نیمه اول خوب بود. در نیمه دوم کیفیت مورد نظر را نداشتیم. بازی رقابتی بود اما زیبا نبود. از وقتی که گل خوردیم، چند تعویض هم داشتیم که روند بازی را عوض کرد. ما خوب بازی کردیم و توانستیم گل بزنیم. یک پنالتی هم داشتیم اما روی محبی داور پنالتی نگرفت. تیم حریف موقعیت‌های زیادی نداشت. ضربه‌های کاشته و یکی دو موقعیت‌های پشت محوطه جریمه، فرصت‌های تیم حریف بود و با توپ نمی‌توانستند موقعیت ایجاد کنند. من به بازیکن خودم اطمینان دارم. یک مقداری تماس بود. داور در موقعیتش نمی‌توانست تماس بازیکنان را ببیند. دوباره از ما امتیاز گرفتند. ما لایق مساوی هم نبودیم و لایق برد بودیم اما متاسفانه بازی را باختیم. این فوتبال است و این داوران هستند که تصمیم‌گیرنده بازی هستند.

دور شدن استقلال از قهرمانی؟

هیچ چیزی را از دست ندادم. هنوز راه مانده است و امتیازات باقی مانده است. با وجود این همه مصدومیت، من رفتار خوبی از بازیکنان می‌بینم. رضایی روی یک بدشانسی گل خورد و دروازه‌بان بسیار خوبی است و من به او صد درصد اطمینان دارم.

فرصت بیشتر دادن به رضایی؟

این تقصیر من بود. مشکلی نیست.

شانس قهرمانی؟

مهم این است که فراموش نکنیم. هنوز در این رقابت‌ها ما کار داریم تا انجام دهیم.

تاثیر صحبت‌های داور با بازیکنان؟

البته که تاثیرگذار بود و باید این‌ مسائل بررسی و شفاف‌سازی شوند. این مسائل نرمال نیست. رفتار با محبی نرمال نبود. یک پنالتی شفاف داشتیم و جریمه ما هم در دقیقه ۹۰، نیازمند به یک دید سوپرمنی بود. نمی‌شد تمامی حرکات آن موقعیت دیده شود. نمی‌شد آن تماس را دید. ما ۱۰ بار در تلویزیون نگاه می‌کنیم. تماس وجود دارد اما به آن شدت نیست. داور در آن صحنه به خاطر جایگاهش نمی‌توانست به خوبی موقعیت را ببیند. این نیاز به دید خیلی خوب داشت. او یک کیلومتر از صحنه فاصله داشت. موقعیت ارسلان هم ۵۰-۵۰ داشت اما ما می‌توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم اما سه امتیاز بازی را از دست دادیم. حداقل دو امتیاز ما را گرفتند. اگر پنالتی ما گرفته می‌شد شاید پنالتی آن‌ها گرفته نمی‌شد.

کمبود در بازیکنان؟

من از کلمه اگر استفاده نمی‌کنم. وقتی مربی همه بازیکنان خود را دارد می‌تواند بهتر عمل کند. من بهانه نمی‌آورم. در بازی رفت هم دو اشتباه داوری بزرگ وجود داشت و پنالتی و گل ما را نگرفتند. می‌دانید چرا من روی تیم خود مثبت هستم؟ درست است که ما مقابل سپاهان امتیاز از دست دادیم اما ما لایق باخت نبودیم. بعضی اتفاقات در فوتبال می‌افتد که مربی هم نمی‌تواند آن را کنترل کند. ما کار خود را انجام می‌دهیم. تیم ما عملکرد خوبی داشت. ما لایق نباختن و بردن بودیم. داور اشتباه بزرگی انجام داد و نتیجه بازی را عوض کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.