صحبت‌های ساپینتو در کنفرانس خبری قبل از مصاف با پیکان

◀️ مشروح صحبت‌های ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از مصاف با پیکان:

بازی؟

عصر همگی بخیر. درباره بازی فردا باید بگویم که در مقابل تیمی بازی می‌کنیم که خیلی منظم هستند و می‌داند چطور دفاع کنند و منتظر باشند. خط دفاعی و خط هافبک قوی دارند. ۲ مهاجم آن‌ها، یکی پلی میکر و دیگری شماره ۱۰ همیشه جلو هستند. مطمئنا بازی سختی خواهد بود و آن‌ها منتظر اشتباه ما خواهند بود. این تیم همیشه در جناح هستند و عملکرد خودشان را بر جای می‌گذارند. بازی سختی خواهد بود. حریف منتظر اشتباهات ما خواهد بود. ما باید صبور باشیم و کیفیت لازم را داشته باشیم و از فرصت‌های خود به بهترین شکل استفاده کنیم و گل بزنیم. مهم است که در اوایل بازی گل بزنیم. تمام هفته روی این مسائل کار کردیم. امیدواریم بازی فردا را ببریم و امتیاز این بازی برای ما مهم است.

نظرات منتقدان و موافقان؟

چه کسانی مخالف هستند؟ بازیکنان قبلی همچنان از استقلال حمایت می‌کنند. من تمامی مخالفت‌ها و انتقادات را قبول می‌کنم. شاید بعضی از بازیکنان قبلی باید مربی باشند و بدانند چون صحبت کردن خیلی راحت است. آن‌ها از مسائل تمرینی ما خبر ندارند. از استراتژی ما خبر ندارند.. برای من نظراتی مهم است که استقلالی هستند و هوادار ما هستند و از تیم حمایت کردند. برای من نظرات این افراد مهم است نه بازیکنان قبلی. برای من نظرات مدیرعامل و افراد مهم استقلال اهمیت دارد. اشخاص دیگر باید بیشتر بدانند تا درباره تیم نظر بدهند. خیلی راحت است بدون اطلاعات صحبت کردن. وقتی عده‌ای استقلال را دوست دارند و از ما حمایت می‌کنند، ما بحثی نداریم که باعث انتقاد شود. تازه چهار بازی گذشته است.ما ۴ بازی کردیم و همه باهم هستیم. همه تیم‌ها می‌بازند و می‌برند و باید حمایت شوند و در پایان لیگ و زمانی که دانش داشتیم صحبت کنیم. می‌دانم که این انتقادات از کجا می‌آید و آن‌ها چه می‌خواهند.

آمانوف؟

آمانوف فصل گذشته چند بازی کرد؟ چند گل و پاس گل داد؟ وقتی سوال می‌پرسید باید بدانید. یا درباره آرمان و زواری و … نمی‌پرسید؟ چرا درباره بازیکنان دیگر سوال نمی‌کنید؟ نمی‌خواهم به طور فردی صحبت کنم. آمانوف فصل گذشته در ۶ بازی در ترکیب اصلی حضور داشته است و در ۳ بازی هم حضور نداشته است و ۵ بازی روی نیمکت بوده است و هیچ گل و پاس گلی نداده است. چرا این سوال را می‌پرسید؟ اگر شما درباره بازیکنی می‌پرسیدید که ۳۰ بازی کرده بود که تصمیمات نهایی خوبی بگیرد و گل بزند، سوالتان فرق می‌کرد. اما آمانوف تاثیر خاصی نگذاشته است. من به تمام نظرات احترام می‌گذارم. آمانوف بازیکن با استعدادی است اما به عنوان یک بازیکن جوان باید یاد بگیرد و سخت کار کند. اگر ببینم فرصت بازی کردن دارد، حتما این فرصت را به او می‌دهم اما فعلا تغییری صورت نگرفته است.

روند استقلال تا اینجای کار؟

واقعا خوشحال هستم. برخی بازیکنان ما هنوز به کیفیت مطلوب خودشان نرسیده‌اند. برخی بازیکنان هستند که شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند. آرش رضاوند، محبی و مهدی قایدی از این دست بازیکنان هستند. تیم نیاز به زمان دارد. در کل از شرایط تیم راضی هستم. هیچ تیمی از ما بهتر نبوده است. ما حتی از سپاهان هم بهتر بودیم و سپاهان از اشتباهات ما استفاده کرد. در بازی هفته گذشته مقابل نفت باید پنج بر دو یا چهار بر یک می‌بردیم. من درباره تیم خودم مثبت فکر می‌کنم. ما داریم خیلی خوب کار می‌کنیم و از روند خود راضی هستم و حریف هم بازیکنان خوبی دارد. ما باید بازی به بازی بهتر شویم.

🆔 @Abipooshanchannel

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.