صحبت‌های فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از پیروزی برابر شهرخودرو ب

◀️ مشروح صحبت‌های فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از پیروزی برابر شهرخودرو به شرح زیر است:

بازی؟

همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، بسیار بازی سخت و پرفشاری برای ما بود. تیم شهرخودرو نسبت به نیم فصل اول، فوق‌العاده بهتر شده و پیشرفته کرده است. به آقای سیدعباسی تبریک می‌گویم که تیمش واقعا بسیار بانظم در ۹۰ دقیقه بازی کرد و بازی را برای ما سخت کرد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. این همان روحیه جنگندگی است که من در استقلال دوست دارم تا دقیقه ۹۰ ادامه داشته باشد. از بازیکنانم ممنونم. بازیکنانم می‌توانند امشب بسیار خوشحال باشند. فردا که برای ریکاوری می‌آیند باید تمام تمرکزشان را برای بازی با فولاد بگذارند. هیچ اتفاقی رخ نداده و چهار بازی باقی مانده است. ما برای بازی با فولاد همانطور تمرکز می‌کنیم که برای بازی‌های قبلی تمرکز کردیم و به پیروزی رسیدیم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم. مجددا از بازیکنان تشکر می‌کنم که تا دقیقه ۹۰ تلاش کردند. از هواداران هم ممنونم که تیم را حمایت کردند.

حفظ روحیه بازیکنان؟

از بزرگان تیم تشکر می‌کنم که در این امر به من کمک کردند. چه زمانی که بازی‌ها را بردیم و چه مساوی شده، تنها صحبت من با بازیکنان این بود که مدل استقلالی بازی کنند. این همان مدل استقلالی است که هواداران تا دقیقه ۹۰ می‌نشینند و منتظر برد تیمشان هستند. این موضوعی که گفتید به خاطر بازیکنان است و از آن‌ها ممنونم.

وقت‌کشی حریف؟

طبیعی است. شما نقاط منفی شهرخودرو را دیدید ولی من نکات مثبتش را هم می‌بینم. آن‌ها در فاز دفاعی بسیار بانظم بازی کردند. در طول ۲۶ هفته، یکی از بانظم‌ترین تیم‌هایی بود که با آن بازی کردیم که این پیشرفت به خاطر وجود آقای سیدعباسی است که در این تیم خوب کار کرده است. اتفاقی که می‌گویید در فوتبال طبیعی است چرا که آن‌ها در زمین حریف بازی می‌کردند و یک امتیاز هم برایشان خوب بود. مهم این است که بازیکنان تمرکزشان را حفظ کردند و در دقیقه ۹۰ به پیروزی رسیدند.

مشکل موقعیت‌سازی؟

من با حرفتان اصلا موافق نیستم. اگر سوال دیگری هست،‌ پرسیده شود.

به جریان افتادن پرونده بازیکن گابنی و حفظ تمرکز؟

همان صحبتی که در رختکن با آن‌ها کردم. امشب برای برد تیم‌شان می‌توانند خوشحال باشند ولی از فردا تمرکز تیم روی بازی با فولاد است و کسی نباید درباره بازی با شهرخودرو صحبت کند. ممکن است در جلسه آنالیز نقاط ضعف و قوتمان را نشان دهیم ولی کسی حق ندارد به بازی با شهرخودرو فکر کند. باید تمرکز بازیکنان روی بازی با فولاد باشد. بازی بسیار سختی است و چهار بازی سخت داریم که باید باتمرکز کامل در این چهار بازی حضور پیدا کنیم.

قهرمانی؟

از هفته‌های قبل، تفکرمان این است که بازی به بازی پیش برویم. تمرکزمان روی بازی با فولاد است و کاری به نتایج تیم‌های دیگر نداریم و کار خودمان را می‌کنیم. تمام تمرکز ما برای بازی آینده است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

سرمربی استقلال در پایان نشست خبری در خصوص حضور شهاب، هوادار استقلال در این کنفرانس هم گفت: آقا شهاب لطف کرده بود و به تمرین آمده بود. من به او قول داده بودم که اگر پیروز شویم، می‌تواند با من به کنفرانس خبری بیاید.

🆔 @Abipooshanchannel

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.