صحبت‌های فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دربی

 

بازی؟
بسیار بازی خوبی بود. همانطور که پیش‌بینی کرده بودم، بازی بسیار خوبی بود. هواداران دو تیم از دیدن بازی لذت بردند. من فکر می‌کنم استراتژی ما برای بازی خوب بود. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. متاسفانه از موقعیت‌های خودمان استفاده نکردیم. فکر می‌کنم پرسپولیس از تنها موقعیت خودش استفاده کرد و به گل رسید. در ادامه بازی، با تغییر سیستم به گل رسیدیم. خیلی خوشحال شدم که هواداران در استادیوم بودند. به نظرم هواداران دو تیم، برنده بازی بودند که بعد از مدت‌ها در ورزشگاه حضور داشتند.

رضایت از بازی؟
در نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم. موقعیت‌های بسیاری داشتیم. نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. به نظرم برخورد دروازه‌بان پرسپولیس با یامگا به طور صد درصد پنالتی بود چون گلر پرسپولیس بی احتیاطی کرد. به نظرم می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و در نیمه دوم بازی را اداره کنیم که درست برعکس شد. پیش بینی می‌شد که دو تیم برای برد بازی کنند. با این‌حال تیمی که بیشتر موقعیت داشت، تیم ما بود.

اخراج گل‌محمدی؟
این مسئله را از آقای گل‌محمدی بپرسید. در کل بازی برای هر دو تیم سنگین بود. این مسائل ممکن است پیش بیاید. مربیان تحت فشار بودند و در این شرایط ممکن است چنین اتفاقی پیش بیاید. به نظرم حواشی زیاد در جریان بازی تاثیرگذار نبود.

به سمت قهرمانی؟
اگر تیم من امروز می‌برد هم می‌گفتم تیمم باید تا آخرین هفته باید برای قهرمانی بجنگد. بازیکنانم باید بدانند که چیزی تمام نشده و باید با تمام توان در این چند هفته بازی کنیم.

تعویض‌های استقلال؟
نمی‌خواستیم بازی را واگذار کنیم و تیم پرسپولیس هم در لاک دفاعی بود. سعی کردیم از آرمان و رودی برای تغییر سیستم استفاده کنیم و با جابه‌جایی آمانوف و تغییر سیستم، به گل رسیدیم.

ترکیب محتاطانه؟
ارسلان مطهری، کوین یامگا و حسین‌زاده، سه مهاجم هم‌زمان در زمین بودند. کدام ترکیب محتاطانه را می‌گویید؟ بازیکنانی که شرایط بهتری برای بازی داشتند، انتخاب کردم. مطمئن باشید هرکسی در شرایط بهتری بود، در ترکیب اصلی بازی کرد.

اظهارات رضا درویش؟
من نباید درباره مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس نظر بدهم. سوال بعدی را بپرسید.

فرصت سوزی مهاجمان استقلال؟
با حرفتان موافق هستم. از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. شاید ایراد این کار با من است که بعد از گذشت چند هفته این مساله برطرف نشده است. مطمئنا روی این قضیه کار می‌کنیم تا از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

استرس در بازی؟
بعد از ۲۳ هفته برای دومین بار بود که از یک تیم عقب افتادیم. جلوی صنعت نفت فقط ۳۰ دقیقه عقب بودیم. این مساله یک نکته مثبت است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. به هر جهت نظر شخصی من این است که در نیمه اول بسیار بهتر بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم. برخلاف جریان بازی، روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. تیم ما از هفت گلی که خورده، چهار گل را روی ضربات ایستگاهی خورده بود و در ۲۲ هفته فقط سه گل در جریان مسابقه خوردیم. از بازیکنانم ممنونم. این آمار فوق‌العاده‌ای است. بازیکنانم بسیار عالی بودند. ما سه گل فقط در جریان بازی خوردیم. مجبور شدیم در نیمه دوم سیستم بازی خودمان را عوض کنیم و خوشبختانه به گل هم رسیدیم.

پیام به مردم در سال جدید؟
تنها پیامی که برای مردم خوب ایران دارم این دعاست که برای آن‌ها فقط آرزوی سلامتی دارم. بقیه چیزها درست می‌شود.

🆔 @Abipooshanchannel

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.