صحبتهای محمود فکری بعد از برتری مقابل نساجی

محمود فکری در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر نساجی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

– به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود. با توجه به بارندگی، بازی خوبی شد. نساجی یک بازی بسته را ارائه داد و آن‌ها به دنبال یک امتیاز بودند و می‌خواستند در ضد حملات به ما ضربه بزنند اما بازیکنان ما با حوصله و با آرامش بازی کردند و البته کمی نیمه دوم عصبی شده بودند که خداراشکر بازی را کنترل کردند. ما در هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی داشتیم و حقمان برد بود. امیدوارم این روند را حفظ کنیم و بتوانیم صدرنشینی را حفظ کنیم و به جلو برویم.

– ما پیش بینی کرده بودیم که نساجی پرس از جلو می‌کند و با بستن فضا به دنبال ضد حمله است. نیمه اول با ۳ دفاع شروع کردیم و در ادامه تاکتیک را عوض کردیم و به گل رسیدیم. موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم و می‌شد اختلاف را بیشتر هم بکنیم که مهدی قایدی نتوانست از فرصتش استفاده کند. باید در شرایط سخت تصمیم بهتری بگیر. خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.

– وریا در یک سری از دقایق بازی به دلیل کارتی که گرفت عصبی شده بود چون شاید توپ هم کمتر به او رسیده بود. این مسئله را به من هم گفت. سر همین عصبی شده بود و کارت هم گرفت. او بعد از کارت به من گفت تعویضم کنید و ما هم او را تعویض کردیم. او بعد از تعویض هم به رختکن رفت.

– داوری در مجموع خوب بود. جا دارد به تیم داوری خسته نباشید بگویم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.