صحبتهای وینفرد شفر بعد از صعود به فینال جام حذفی

وینفرد شفر پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل نفت آبادان در نیمه نهایی جام حذفی و صعود به فینال در نشست خبری گفت:  در بازی گذشته هم گفتم عاشق تیمم هستم. سرمربی این تیم هستم.شخصیت این تیم بسیار بسیار بزرگ و خوب فوق العاده است. دقایق قبل از بازی کمی عصبی بودم و فکر می‌کردم حتی بازی را واگذار کنیم. روحیه تیمی ما فوق العاده است. مشکل قائدی را می‌دانید فینالیست شدن را به قائدی در بیمارستان تقدیم می‌کنیم.

* کی‌روش باید بابت حضور این بازیکنان در تیم ملی خوشحال باشد

وی افزود: من از ابتدای مسابقه عصبی نبودم، خوشحالم وقتی می‌‌توانم مقابل برزیل فوتبال بازی کنم، من با تیم ملی کامرون هم با برزیل بازی کردم و این تیم را در پاریس یک بر صفر بردیم، بازی بسیار سختی برای ما بود با توجه به شرایطی که وجود داشت و هواداران حریف حضور داشتند می‌دانستیم که صنعت نفت از توپ‌های بلند استفاده می‌کند اما خط هافبک و دفاع ما خیلی خوب عمل کرد. کی‌روش باید بابت حضور این بازیکنان در تیم ملی خوشحال باشد.

* این فینال را به همه هواداران تقدیم می‌کنم

وی افزود: به همه بازیکنانم از اول تا آخر تبریک می‌گویم، این فینال را همچنین به هواداران خوبمان تقدیم می‌کنم، هوادارانی که نه فقط در تهران بلکه در سراسر ایران حضور دارند و حتی در کشورهای دیگر از جمله آلمان هم هواداران استقلال حاضرند. این فینال را به همه آنها تقدیم می‌کنم.

* به بازیکن جدید نیاز داریم و امیدوارم فردا این کار را تمام کنیم

شفر با اشاره به جذب نشدن بازیکن جدید گفت: می‌بینید که بازیکن جدید نداریم، مدیرعامل باشگاه می‌خواهد فردا در این مورد با من صحبت کند و امیدوارم فردا این مسئله تمام شود. بازیکنان ما از ۱۰۰ درصد توانایی خود بهره می‌گیرند. نورافکن ابتدا در جناح راست بازی می‌کرد و در ۲۰ دقیقه آخر به سمت چپ آمد و فشار خوبی هم روی حریف آورد، ما به بازیکن جدید نیاز داریم و امیدوارم که فردا این کار را تمام کنیم.

درخشش ابراهیمی؟

همه بازیکنان خوب بودند اما امید ابراهیمی فوق العاده بود و به خوبی در زمین پاس های مناسب را ارسال کرد. پژمان منتظری و مجید حسینی نیز خیلی خوب بازی کردند اما امید ابراهیمی در این بازی با تمرکز بالا بازی کرد. او یک گام بلند برای جام جهانی برداشت و آقای کی روش باید بابت این بازیکنان بسیار خوشحال باشد و امیدوارم در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند.

چرا به داور اعتراض کردید؟

برای من غافلگیر کننده است که شما خبرنگاران می گویید که علیه داور صحبت کردم. مگر شما زبان آلمانی من را بلد هستید؟ داور بسیار بسیار خوب بود. فغانی بهترین داور است و بهترین داوری را داشت. من فقط زمانی هیجانی می شوم و واکنش نشان می دهم که بازیکنانم توپ را از دست می دهند. ایشان داوری است که فینال المپیک را سوت زده است.

دروازه بان استقلال برابر ذوب؟
من این مساله را قبلا اعلام کردم و بارها گفتم رحمتی دروازه بان حذفی است و حسینی دروازه بان لیگ. رحمتی قرار بود در لیگ بازی کند و اگر خوب بود، در حذفی نیز بازی می کند. من همواره صادق هستم و به بازیکنانم دروغ نمی گویم و در بازی بعد نیز حسینی بازی خواهد کرد.

جذب بازیکن در نیم فصل؟
مشکل اصلی ما این است که پنجره نقل و انتقالات بسته شده و تنها می توانیم بازیکن آزاد جذب کنیم.موضوع دوم نیز این است که باید حقوق او را بگیریم و بعضی وقتها گزینه های ما گران قیمت هستند. اگر شما بخواهید مرسدس بنز داشته باشید، باید پول بیشتری بدهید. مطمئنا مرسدس بنز از یک ماشین داخلی برای آینده بهتر است. اگر شما می خواهید بازیکن ارزان قیمت بگیرید، معلوم نیست چه بازیکنی خواهید گرفت. بازیکنان اگر بی تیم باشد، باید خودش تمرین کند و برای بازی بعدی آماده شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.