صحبت‌های فرهاد مجیدی قبل از دیدار با نساجی

◀️ نشست خبری پیش از مصاف استقلال و نساجی از ساعت ۱۴ آغاز شد.

محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال پیش از این نشست با اشاره به سالروز درگذشت مرحوم غلامحسین مظلومی، یاد این اسطوره باشگاه استقلال را گرامی‌ داشت.

مشروح صحبت‌های فرهاد مجیدی در این نشست خبری به شرح زیر است:

بازی؟

هدف ما در بازی فردا کسب سه امتیاز بازی است. می‌دانیم که بازی سختی پیش روی داریم. امیدوارم کسانی که بازی را تماشا می‌کنند، شاهد یک بازی زیبا باشند.

شانس قهرمانی؟

در دو هفته گذشته شرایط تیم و تمرینات، کادرفنی را بیش از قبل امیدوار کرده است. بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کنند و شرایط بسیار خوبی داریم. می‌توانم بگویم برای انتخاب ۲۰ بازیکن دچار مشکل هستیم. بازیکنان همه در یک سطح هستند. با بازیکنان صحبت کرده‌ام. ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و امیدوارم با تلاش بازیکنان نتایج خوبی را رقم بزنیم.

مشکلات نساجی؟

شخصا به تیم نساجی علاقه دارم. به خاطر اینکه این تیم برای مردم خوب قائمشهر و سرزمین پدری من هست. جا دارد یادی از مرحوم دست‌نشان کنم. تا جایی که یادم هست در کودکی به همراه پسر عموهایم به استادیوم نساجی می‌رفتم و بازی‌ها را نگاه می‌کردم. حالا شرایطی که گفتید را من زیاد در جریان نیستم. آن‌ها تیم خوبی هستند و بازی‌های آن‌ها را دیده‌ایم.

شرایط زمین بازی قبل؟

من در بازی قبلی هم گفتم که زمینی که در بازی با فجر در آن به میدان رفتیم، اصلا شرایط فوتبال را نداشت. نمی‌دانم سازمان لیگ نسبت به این مسئله بی تفاوت است یا نه ولی نمی‌شد در آن بازی کرد. امیدوارم مسئولین توجه لازم را داشته باشند و زمین‌های مسابقات کیفیت لازمه را داشته باشند.

مصدوم و محروم؟

خوشبختانه مصدوم نداریم و تنها وریا غفوری به دلیل سرما خوردگی غایب خواهد بود.

دروازه‌بان استقلال؟

در مورد دروازه‌بان ما، اجازه دهید تا فردا مشخص می‌شود. ما الان سه دروازه‌بان داریم که هر سه از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ ما هستند و هرکسی شرایط تمرینی بهتری داشته باشد، از او استفاده می‌کنیم.

تیم ملی؟

شرایط تیم ملی بسیار خوب است و من بازی‌های تیم ملی را تماشا کرده‌ام و این تیم شرایط بسیار خوبی دارد. اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته و چیزی که باید انجام شود، حمایت از تیم و آقای اسکوچیچ است.

تبلیغات محیطی؟

من از این موضوع اطلاعی ندارم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.