صحبت‌های مجید نامجومطلق بعد از پیروزی برابر پرسپولیس

به هواداران و به بازیکنان با غیرتی که ۱۲۰ دقیقه دویدند تبریک می‌گویم. ما در نیمه اول یک بازی خوب و شناور را ارائه دادیم. سیستم ما در این بازی۱-۳-۲-۴ بود و یک شوک به تیم حریف وارد شد. ما در حفظ و مالکیت توپ توانستیم موفق عمل کنیم و در نیمه اول پیروز به رختکن رفتیم. ما در بین نیمه به بازیکنان گفتیم که در دقایق ابتدایی بازی را کنترل کنید و اجازه ندهید پرسپولیس به بازی مسلط شود اما با مصدومیت فرشید اسماعیلی و ۱۰ نفره شدن تیم ما، حریف به گل رسید. بعد از آن بازی متعادل پیش رفت و دو تیم احتیاط کردند. ما روی یک غفلت در دقیقه ۸۸ گل خوردیم اما بازیکنان باغیرت استقلال در وقت های اضافه به بازی برگشتند.

ما با توجه به اینکه سه هافبک خود را به علت مصدومیت از دست دادیم اما از اینکه بازی به پنالتی کشید نگران نبودیم چون دروازه بانی مثل سید حسین حسینی و بازیکنان پنالتی زن خوبی داشتیم. من در بازی سپاهان و استقلال گفتم که پیروز آن بازی مدعی جدی قهرمانی است. ما در جام حذفی به فینال رفتیم و امیدوارم که بتوانیم یک جام را به هواداران بدهیم.

تراکتور تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما بازی سختی را پیش رو داریم. ما باید یک ریکاوری خوب انجام دهیم تا بتوانیم در فینال موفق شویم. قطعا کار سخت است اما تمام تلاش خود را می کنیم. ما می توانیم یک داربی مجدد را با قهرمان در جام حذفی برگزار کنیم. ما در لیگ قهرمانان آسیا هم هستیم و کار بسیار سختی داریم و یک بازی بعد از فینال هم استراحت نداریم و امیدوارم بتوانیم در همه رقابت ها موفق باشیم.

من فکر می کنم در صحنه‌ای که گل مساوی را خوردیم داور می‌توانست بهتر عمل کند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.