صحبت های ریکاردو ساپینتو در مراسم معارفه

پس از پایان صحبت‌های دکتر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال اظهار کرد: اول از همه می‌خواهم از آقای دکتر آجورلو مدیرعامل استقلال تشکر می‌کنم که من را به باشگاه استقلال دعوت کرد و خیلی خوشحالم که در اینجا هستم. اینجا یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است. این تیم نزدیک به ۴۰ میلیون هوادار دارد. تیمی که همیشه عادت به برنده شدن دارد و فصل گذشته هم پی در پی می‌بردند. من رویای در اینجا حضور داشتن را داشتم و یکی از بهترین تجربه‌های زندگی من خواهد بود و امیدوارم با تلاش‌مان یک قهرمانی دیگری رقم بزنیم. همیشه روحیه جنگندگی را حفظ می‌کنیم و همیشه به پیروزی فکر خواهیم کرد. مربی فصل گذشته، آقای مجیدی یک کار بسیار فوق‌العاده را انجام دادند. من بازی‌های زیادی از استقلال دیدم و بازهم باید ببینیم.

وی افزود: دلیل برد استقلال، کیفیت بازیکنان بوده است و خیلی منسجم در دفاع عمل می‌کردند و باهم متحد بودند. رقابت پرفشاری در فصل گذشته بود اما استقلال باختی نداشت و فصل را به خوبی سپری کرد. ما باید این روند را ادامه دهیم و آینده ما همین الان است که رقم می‌خورد. مسئولیت خطیری گردن ماست و همه تلاش می‌کنند که قهرمانی را به دست بیاورند و حریف‌ها جنگنده‌تر خواهند بود. ما باید بیش‌تر از همیشه جنگنده باشیم و باید بگویم دلیل برد ما به خاطر چه چیزی بوده است و باید نشان دهیم که این روندمان باید ادامه‌دار باشد. این چالش ماست. وقتی بازیکنان در اول فصل می‌آیند، باید خیلی عصبانی باشند تا به پیروزی برسند. آن‌ها یک بار مزه قهرمانی را چشیده‌اند و ما نمی‌خواهم این مساله را از دست بدهیم.

سرمربی استقلال در پایان اضافه کرد: همه می‌دانیم که ما چالش سختی در پیش داریم و همان‌طور که با مدیرعامل صحبت کردم، من می‌خواهم ۴ قهرمانی برای استقلال بیاورم. ذهنیت همه ما یکی است. دوست نداریم بازنده باشیم. این ذهنیتی است که من می‌خواهم ادامه دهم. چیزی که همیشه از خودم و بعد، از دیگران خواستم، این است که یک جو صمیمی را شاهد باشیم و امیدوارم این جو باقی بماند و همین مساله می‌تواند ما را به قهرمانی نزدیک کند.

ساپینتو

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.