صحبت های ساپینتو بعد از شکست مقابل سپاهان

پیش از نشست خبری پس از مصاف استقلال و سپاهان، محمد حسین زرندی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال از حاضران در کنفرانس خبری خواست تا از گرفتن ویدیو در نشست خبری خودداری کنند و از تصویربرداران صدا و سیما هم خواست تا محل کنفرانس را ترک کنند.

در ادامه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به صحبت پرداخت و گفت: در نیمه اول خوب بودیم. حریف ما موقعیت زیادی نداشت. فقط یک موقعیت خلق کردند. سوار بر بازی بودیم و کنترل توپمان خوب بود. سپاهان منتظر اشتباهات ما بود تا از آن‌ها استفاده کند. سپاهان منتظر اشتباهات ما بود و از اشتباهات‌مان هم به خوبی بهره برد. بعد از خوردن گل اول، تمرکزمان را از دست دادیم و خوردن گل دوم کار را برای ما خیلی سخت کرد. یک پنالتی ما را داور نگرفت. نباید مقابل این تیم‌ها اشتباهات کوچک هم داشته باشیم. امیدوارم در آینده بهتر کار کنیم و تیم‌مان را با تمرکز بالا بهبود ببخشیم.

شکسته شدن رکورد نباختن؟

برای من رکورد مهم نبود. نباید می‌باختیم ولی باختیم. سعی می‌کنیم از این به بعد بهتر ظاهر شویم و رشد کنیم. رکورد برای من حرف جالبی نیست. امیدوارم در آینده بهتر از این ظاهر شویم.

تغییر سیستم استقلال به ۱-۳-۲-۴؟

ما سیستم خودمان را به ۱-۳-۲-۴ تغییر ندادیم. سیستم ما ۲-۵-۳ بود. در این چهار هفته که در بازی‌های تدارکاتی به میدان رفتیم و تمرین کردیم، روی این تمرینات زیاد کار کرده بودیم و در فاز تدافعی خوب بودیم. عارف می‌توانست به خوبی نفوذ کند. جلالی هم برتری بیشتر ایجاد می‌کرد. جعفر سلمانی و پیمان بابایی کار را تهاجمی کردند. با دو هافبک کار را ادامه دادم. بعد از خوردن گل دوم، ذهنیت خودمان را از دست دادیم. با این پنالتی که گرفته نشد، می‌توانستیم به بازی برگردیم ولی این امکان وجود نداشت.

بی برنامگی در حمله؟

بعد از دریافت گل دوم، از جلو ما را تحت فشار گذاشتند. سانترهای خوبی داشتیم اما در تمام کردن خوب نبودیم. به حد کافی خوب ظاهر نشدیم. در نیمه اول خوب کار کردیم و من دوست داشتم اما بعد از خوردن گل خوب نبودیم. باید سعی کنیم پیشرفت کنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.