طعم لذیذ برد، سخت اما شدنی

✍️ محمود فخرالحاج

🔹بالاخره قرعه کشی فصل جدید هم انجام شد و تمامی تیم ها حریفان خود را تا پایان نیم فصل شناختند.. هفته اول و تقابل سخت و نفس گیر و صد البته پر هیجان برابر سپاهان و دربی هم هفته دوازدهم.
🔹استقلال یک فصل بدون شکست را پشت سر گذاشته است و تصمیم دارد همچنان شکست ناپذیری خودش را در فصل جدید هم ادامه دهدو صاحب یک رکورد بالاتر و دست نیافتنی تر شود، رکوردی که هم همراه خودش جام آورد و هم افتخار و سرافرازی.
🔹بردن در هفته اول همان چیزی است که استقلال می خواهد، یعنی همان چیزی است که استقلال برای اینکه بتواند همچنان با اقتدار فصل جدید را آغاز کند به آن نیاز دارد، حال که یک حریف سرسخت، چغر و آزار دهنده بنام سپاهان را پیش روی خودش دارد برای اینکه بتواند همچنان شکست ناپذیر باقی بماند باید ۳ امتیاز اولیه را بدست بیاورد، ۳ امتیازی که طعم لذیذ برد را به همان خود دارد، هر چند سخت، هر چند طاقت فرسا اما کاملا شدنی.
🔹اتفاقا بردن سپاهان در هفته اول که تمامی تیم ها تازه از مرحله بدنسازی بیرون آمده اند و برای شناخت یکدیگر نیاز به حداقل دو سه هفته یا حتی بیشتر دارند نشان از اقتدار دوباره استقلالی دارد که مدافع عنوان قهرمانی است و با یک برد شیرین می تواند همچنان زنگ خطر را برای دیگر تیم ها به صدا در آورد و به همگان بگوید که در این فصل هم دست بردار صدر جدول نیست.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.