علی خطیر بازهم کنار استقلال موج مکزیکی می زند؟

در واقع استقلال هر کجا که وارد معامله با خطیر شده ضرر کرده است. از داستان شفر و کودتا علیه او و اینکه خطیر بعدها در کنفرانس خبری اش اعلام کرد که از فروردین ماه – یک ماه قبل از برکناری شفر و در حالی که استقلال در کورس قهرمانی بود – با استراماچونی مذاکره کرده و شفر از این موضوع با خبر شده بود بگیرید، تا برسید به درگیری های شدید این مدیر جوان با فرهاد مجیدی و پخش فایل صوتی او علیه مظلومی و بدتر از همه آنجا که گفت اگر شفر می ماند و قهرمان می شد دیگر نمی توانستیم برکنارش کنیم!
ماجرا تمام نشده، از پرونده سوپر جام در فیفا که منجر به شکست استقلال و هزینه ای بسیار زیاد روی دست استقلال شد بگیرید تا برسید به از دست رفتن پاتوسی و مذاکره شکست خورده خطیر با این بازیکن در امارات. از عقد قرارداد با استرا بگیرید تا برسید به مذاکره مجدد با او در قطر برای بازگرداندنش که استرا حتی این مذاکره را به رسمیت هم نمی شناخت!

خطیر در همه پرونده ها باخته است!
در واقع استقلال با خطیر جایی نمانده که نبازد، خود پرونده شفر یکی از آن پرونده ها است و به نظر می رسد وزارت ورزشی که به خاطر همین موارد خطیر را از استقلال برکنار کرد، اشتباه دومی در مورد بازگرداندن این مدیر جوان به استقلال داشت آن هم با این امید که خطیر استرا را برمی گرداند، امیدی که حتی نشست آن توسط استراماچونی به رسمیت هم شناخته نشد.
خطیر با علیرضا حقیقی، با شفر، با فرهاد مجیدی، با وریا غفوری، با حسین حسینی، با پژمان منتظری، با علی فتح الله زاده، با نظری جویباری، بهرام امیری، با ذی حسابی باشگاه استقلال، با فتحی، با مدیران فدراسیون فوتبال، با مظلومی ، با هواداران، با مدیران برنامه بازیکنان و خیلی های دیگر درگیر شد و عملا حاشیه های بسیاری برای استقلال ایجاد کرد که منجر به عدم قهرمان استقلال با شفری شد که روند خوبی رو به جلو داشت.

انتشار اسکرین شات و فایل های صوتی !
خطیر گویا حتی وسط مذاکرات با وکیل استراماچونی در اتاق بغلی با دی بیاسی مذاکره می کرد و حتی جلوتر رفته با روبینیو هم به عنوان بازیکن مذاکره می کرد که این موضوع با خشم استرا هم مواجه شد و معلوم نیست برای این کار با چه کسی هماهنگ کرده بود! پخش کردن اسکرین شات های شفر و فایل صوتی مجیدی علیه مظلومی و کمیته فنی و اعلام جزئیات مذاکرات  اوج اشتباهات خطیر در استقلال بود که تنش های زیادی ایجاد کرد. حتی استوری های عجیب این معاون سابق در زمانی که استقلال در حال مذاکره با استراماچونی بود جای سوال های بسیاری باقی گذاشت. باید دید وزیر و استقلال تا کجا با این مدیر جوان جلو می روند؟ و آیا او به پایان خط رسیده یا اینکه همچنان او به عنوان پرحاشیه ترین مدیر تاریخ استقلال مجددا دلیلی برای «کنارِ استقلال موجِ مکزیکی زدن» پیدا می کند؟

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.