فتحی هم برای استقلال مدیرعامل نمی شود

🔹دلمان خوش بود پس از رفتن افتخاری مدیری از سمت وزارت ورزش جایگزین مدیرعامل قبلی می شود که لااقل از اشتباهات و ناکارآمدی آن مدیریت درس عبرت گرفته باشد و برای سر و سامان دادن به اوضاع استقلال اشتیاق داشته باشد.
🔹اولین دستاورد بی نتیجه فتحی حضور نیافتن در سوپرجام و شکایتی که حالا پس از گذشت شش ماه هنوز نتیجه اش نامعلوم باقیمانده است.
🔹سپس از دست دادن بازیکنان ستاره فصل گذشته که به گفته خود فتحی، در زمان حضور افتخاری آن بازیکنان از استقلال جدا شده اند و ارتباطی به مدیریت ایشان ندارد.
🔹استقلال یک نیم فصل زمان برد تا بتواند در اواخر نیم فصل پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا در هفته های آخر نیم فصل اول روی ریل پیروزی قرار بگیرد تا کمی از آن ناکامی های ابتدای فصل را شاید به باد فراموشی بسپارد. همه در انتظار رسیدن تعطیلات نیم فصل بودیم تا شاید کمی ها و کاستی ها در نیم فصل برطرف شوند.
🔹وعده و وعیدهای جذب یک مهاجم فرصت طلب و گلزن و همچنین هافبکی که بتواند هم بازیساز باشد و هم حتی گلزن از طرفی لااقل کمی ته دلمان را قرص کرد که شاید در تعطیلات نیم فصل فکری به حال استقلال شود.
🔹نیمی از تعطیلات نیم فصل سپری شد، اما هنوز نه خبری از جذب مهاجمی است نه هافبکی.
برنامه اردوی قطر هم کنسل شد تا اردوی زمستانی ترکیه جایگزین آن شود تا هواداران باز به به این نتیجه برسند که وعده و وعیدهای مدیران استقلال هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید.
🔹آن از مدیریت افشارزاده و سپس افتخاری و حالا هم فتحی..
🔹شاید عده ای در این برهه زمانی و قبل از شروع نیم فصل دوم هواداران آبی را به صبر و حوصله دعوت کنند تا شاید استقلال در نیم فصل دوم بتواند همچون نیم فصل دوم فصل گذشته نتایج در خور توجهی بگیرد. اما برای هواداران حرکت های مدیران در فصل نقل و انتقالات بیشتر از هر موضوع دیگری اهمیت دارد.
🔹اینکه یک مدیر در سکوت به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید. اینکه یک مدیر بدون توجه به اینکه هواداران از او چه انتظاری دارند به سادگی کارهای خودش را انجام می دهد و کاری به کار گفته هواداران ندارد یعنی اینکه گوشی برای محل دادن به فریادها و درددل های هواداران ندارد.
🔹آری هواداران پس از گذشت یک نیم فصل به این نتیجه رسیده اند که از فتحی هم برای تیم محبوبشان مدیرعامل درنمی آید.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.