قراردادی تنظیم کنید که به سود استقلال باشد نه به ضرر آن

✍️ محمود فخرالحاج

🔹پس از آن همه وعده و وعید و سپس منتفی شدن تمام آنها تا مدتی نمی خواستیم که با شما صحبت کنیم، چون معتقد شدیم که جنابعالی هم با مدیران سابق استقلال هیچ تفاوتی ندارید.. هیچ فرقی با خلیل زاده، فتحی، افتخاری و افشارزاده ندارید و راه همان ها را دنبال می کنید و ادامه می دهید.
🔹حال هم با منتفی شدن داستان بازگشت دوباره استراماچونی، کاری کنید که از تجربه تلخ و نافرجام قرارداد استراماچونی درس بگیرید و برای عقد قرارداد با سرمربی جدید که احتمالا خارجی است بیشتر به سود استقلال تصمیم بگیرید تا به ضرر آن باشد.
🔹پرداخت غرامت در صورت فسخ یک طرفه قرارداد، عدم پرداخت به موقع حقوق به سرمربی و جریمه آن و میزان پرداخت پاداش ها همگی طوری نباشد که پس از چند ماه یا یک فصل همه چیز به ضرر باشگاه و تیم استقلال تمام شود و بدهی روی بدهی های انباشته شده ارزی باشگاه تلمبار شود.
🔹بدهی شفر و استراماچونی و چندین بازیکن خارجی دیگر آنقدر سنگین و سخت هستند که اگر بخواهیم باز هم تن به امضای چنین قراردادهای چند صد میلیون دلاری با غرامت های چند صد هزار دلاری بدهیم جز ورشکستگی و تباهی هیچ سود دیگری عاید باشگاه و تیم استقلال نخواهد شد.
🔹این مطلب تازه و حرفهای ناگفته ای نداشت و تنها و تنها تکرار مکررات است و باز بهانه جویی های مستمر و همیشگی مدیران باشگاه را در برداشته است.. اما این وظیفه ما به عنوان هوادار است که این حرفها را که تکرار مکررات است بازگو کنیم که بعدها از صدای اعتراض ما کسی یا کسانی دلگیر و ناراحت نشوند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.