قرارداد باشگاه استقلال برای ایجاد کیف پول هواداری امضا شد

طی جلسه‌ای که میان دکتر مصطفی آجورلو و دکتر سیدحامد قنادپور مدیر عامل شرکت تارا برگزار شد، از کیف پول هواداری (تارا) رونمایی شد.
کیف پول هواداری، خدمت جدیدی از سوی باشگاه استقلال و شرکت تارا به هواداران است. با این کیف پول، هواداران استقلال می‌توانند از فروشگاه‌های شبکه تارا مانند افق کوروش، ٣.١ درصد برگشت‌ نقدی از صورت‌حساب خود در هنگام خرید دریافت کنند.

هر خرید روزانه و جاری هواداران استقلال شامل تخفیف فوق علاوه بر تخفیفات معمول خواهد شد.
در این جلسه دکتر آجورلو اظهار کرد: این یک تعهد دو جانبه بین هواداران و باشگاه است. ما نمی‌خواهیم از پول مردم و مالیات آن‌ها برای باشگاه به درآمد برسیم. تا جایی که بتوانیم به دنبال توانمندی‌های استقلال برای کسب ثروت هستیم. حدود دو هزار مورد از اقلام مورد نیاز روزانه مردم در این فروشگاه‌ها ارائه می‌شود و ما به دنبال خودکفایی هستیم زیرا استقلال توانایی ثروت‌سازی برای خود را دارد.

مدیرعامل شرکت تارا نیز اظهار داشت: برای ما به عنوان فعال اقتصادی ضروری است که از توسعه فرهنگی و ورزشی کشورمان حمایت کنیم. شرکت تارا با پشتوانه پنجاه ساله شرکت گلرنگ، راهکارهای جدید در حوزه فناوری دیجیتال دارد و مدلی که با باشگاه استقلال در حال انجام هستیم باعث کمک به صنعت کشور و ایجاد درآمد پایدار برای استقلال می‌شود. هواداران استقلال می‌توانند با نصب اپلیکیشن تارا، از فروشگاه‌های تحت پوشش تارا (از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای افق کورش) به صورت حضوری و سایر پذیرندگان به صورت آنلاین خرید کرده و علاوه بر تخفیفات معمول، ۳/۱ درصد هم برگشت‌نقدی، دریافت کنند.

کیف پول هواداری استقلال

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.