قرارداد ترکمنچای یعنی چه؟

#یادداشت_روز

🔵 قرارداد ترکمنچای یعنی چه؟
چرا هیچکس پاسخگو نیست؟!

✍️ محمود فخرالحاج

🔹همیشه پس از اخراج یا رفتن خارجی ها از فوتبال ایران و بخصوص تیم استقلال بحث و اختلاف نظرهای فراوان در مورد نوع و کیفیت قرارداد خارجی شروع می شود.
🔹آن از بحث رفتن جباروف و سپس تیام و سپس از نوع قرارداد الحاجی گرو و نیومایر و در آخر قرارداد شفر.
🔹اینکه در قرارداد خارجی ها تبصره ها و موادی گنجانده شده اند که اختیار و خسارت کامل را به سود آنها در نظر می گیرند و تنها بازنده نهایی باشگاه و تیم استقلال خواهد بود، امری کاملا عجیب و غیرقابل باور و حتی قبول است.
🔹به واقع چرا یکبار برای همیشه آن مدیران و مسئولانی که با افتخار طرف قرارداد با این خارجی ها می شوند نمی آیند و قانع کننده پاسخ این همه سؤالات بی جواب هواداران و اهالی فوتبال را نمی دهند؟
🔹چرا در پایان هر فسخ قرارداد یا اخراج یا عدم نتیجه گیری این باشگاه استقلال علاوه بر متضرر شدن در امور فنی باید از نظر مالی هم ضرر ببیند؟
🔹چرا با این همه اختیارات تام و غیرقابل قبول از نظر فوتبالی به این خارجی ها پای امضاء قرارداد چراغ سبز نشان داده می شود و آنگاه همیشه دیده شده که تنها طرفی که در پایان این قراردادها ضرر فنی و حتی مالی دیده این باشگاه استقلال بوده است.
🔹به واقع چه کسی جوابگوی این قراردادهای ترکمنچای و بی معنی و بی ضابطه این مدیران و مسئولانی خواهد بود که تنها و تنها فکرشان پای میز قرارداد امضاء قرارداد با طرف خارجی شان است بدون اینکه به آینده و عاقبت پایان کار با آنها حتی ذره ای فکر کنند.
🔹اگر قرار باشد با آمدن هر خارجی چه از مربی و دستیار گرفته و چه بازیکن اینقدر باشگاه استقلال و هواداران آن متضرر شوند، خیلی رک و با صراحت عرض می کنیم که لطف کنید و دیگر هیچ خارجی را به استقلال نیاورید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.