قرعه‌کشی جام‌های ‌جهانی کشتی آزاد و فرنگی

مراسم قرعه‌کشی جام‌های ‌جهانی کشتی آزاد و فرنگی عصر امروز (۲۴ دی ماه) در لوزان سوئیس، مقر اتحادیه جهانی کشتی، برگزار شد و ۸ تیم حاضر در این مسابقات با قرار گرفتن در ۲ گروه ۴ تیمی حریفان خود را شناختند. قرعه‌کشی جام جهانی کشتی زنان نیز برگزار شد.

۸ تیم برتر رقابت‌های جهانی ازبکستان مجوز حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی را کسب کرده‌اند که تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان رقابت‌های آزاد و فرنگی در دوره گذشته، به ترتیب در صدر گروه‌های اول و دوم قرار گرفتند و سایر تیم‌ها به ترتیب قرعه در رده‌های بعدی گروه‌ها جای گرفتند.

تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد ایران که به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دوره گذشته این رقابت‌ها را در اختیار دارند در این دوره نیز از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند.

* نتایج قرعه کشی به شرح زیر است:

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای سی‌ام بهمن و اول اسفندماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود که بعد از قرعه‌کشی در گروه اول تیم‌های ایران، آذربایجان، سوئد و آلمان قرار گرفتند؛ تیم‌های روسیه، مجارستان، ارمنستان و ترکیه هم در گروه دوم به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

کشتی

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین‌ماه سال آینده در سالن فوروم شهر لُس‌آنجلس برگزار می‌شود که مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی این رقابت‌ها نیز برگزار و تیم‌ها در دو گروه ۴ تیمی قرار گرفتند.
در گروه اول جام جهانی کشتی آزاد تیم‌های روسیه، کوبا، آمریکا و مغولستان قرار گرفتند. تیم‌های ایران، بلاروس، آذربایجان و ترکیه هم در گروه دوم به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
کشتی
تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.