مسابقات هفته ۱۷ لیگ برتر

مسابقات هفته ۱۷ لیگ برتر امروز و فردا برگزار می شود و پس از آن به مدت  روز لیگ ایران تعطیل خواهد بود . بازیهای هفته هفدهم لیگ برتر به شرح زیر است :

 

سپاهان اصفهانگسترش فولاد تبریز

سپاهانی ها که با تفاضل گل در رده دوم جدول قرار دارند سخت به دنبال صدر جدول و پیشی گرفتن از نفت تهران هستند . حریف این تیم بر روی کاغذ چندان سخت نیست و گسترشی ها با آمدن فراز کمالوند نیز اوضاع چندان مساعدی ندارند .

 

صبای قم -ملوان انزلی

صبای قم که با صمد مرفاوی خوب نتیجه میگرفت هفته قبل و در اولین بازی بدون مرفاوی شکست خورد و در دومین بازی بدون او باید در مقابل ملوانی قرار بگیرد که حالا فیروز کریمی را بالای سر خود می بیند . خود فیروز کریمی نیز می داند برای بقای این ملوان در لیگ برتر کار بسیار سختی پیش رو دارد .

 

سایپای البرزپیکان تهران

خودروسازان تهرانی و کرجی در حالی به مصاف هم میروند که مرفاوی دومین حضور خود را بر روی نیمکت پیکانی ها خواهد داشت و با تیم جوان و یکدست سایپا مسابقه خواهد داد , دیداری که اهمیت آن برای پیکان به مراتب بالاتر است تا خود را از بین تیم های پایین جدولی جدا کند .

 

پرسپولیس تهرانفولاد خوزستان

قرمزهای تهران و اهواز در شرایط کاملا متفاوت به مصاف هم خواهند رفت , در یک سو پرسپولیس تهرانی حضور دارد که بعد از دو باخت در جام حذفی و لیگ برتر و همچنین زندانی شدن مدیر عامل خود حال و روز خوشی ندارد در سوی مقابل فولادی که با عده ای جوان و با وجود همه ستاره هایی که از دست داده است زیبا بازی می کند و خوب هم نتیجه می گیرد . پیشبینی می شود روز سختی در انتظار یاران درخشان باشد .

 

پدیده مشهد – نفت مسجدسلیمان

پدیده ای که آرام آرام از بالای جدول به پایین کشیده شد و بعد از حذف از جام حذفی فردا باید برابر نفت مسجد سلیمانی بازی کند که سخت به دنبال بقا در لیگ برتر هستند . امتیاز پدیده در این دیدار میزبانی اش هست و همچنین مشکل دیگر نفتی ها مریضی سرمربی خود مکوندی .

 

راه آهن – نفت تهران

نبردی نابرابر در دربی کوچک تهران . یاران علیرضا منصوریان که کاری کرده اند تمام لیگ به احترامشان کلاه از سر بردارند , پس از صدرنشینی در لیگ برتر و صعود به فینال جام حذفی باید در برابر شاگردان حمید استیلی قرار بگیرند که حالا یکی از جدیترین گزینه های سقوط به دسته پایینتر هستند . در این دیدار حریف نفتی ها نه تیم راه آهن که بلکه غرور بازیکنان این تیم میتواند باشد .

 

تراکتورسازی تبریزذوب آهن اصفهان

تراکتورسازان که اصلا حالو روز خوشی ندارند . شکست های پی در پی این تیم از یک سو و افت فنی و مشکلات حاشیه ای از سوی دیگر هم صدر نشینی را از این تیم گرفته است و هم امید به آینده نزد هواداران این تیم . شاید اگر ادینهو را از این تراکتور بگیریم دیگر چیز خاصی نخواهند داشت و در نیم فصل دوم کار بسیار دشواری خواهند داشت . در سوی مقابل ذوب آهنی قرار دارد که در اوج آمادگی است . این تیم هم در لیگ برتر خود را خوب بالا کشیده است و هم در جام حذفی فینالیست شده است . نبرد دو تیم مسلما جذاب و دیدنی خواهد بود .

 

استقلال خوزستان -استقلال تهران

استقلالیهای تهران و اهواز یک دیدار درون خانوادگی را انجام خواهند داد . دیداری که نتیجه آن برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است . از یک سو تهرانی ها برای حفظ خود در بین تیم های بالای جدول و همچنین خط بطلان کشیدن بر تمام مشکلات قبلی محکوم به برد هستند و از سوی دیگر خوزستانی ها برای اینکه از جمع تیمهای قعر نشین به کلی جدا شوند و با خیال راحت به تعطیلات بروند باید از این دیدار امتیاز بگیرند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.