مظلومی : نیاز به نتیجه سایر بازیها نداریم

مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال  در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی گفت : به تاج تبریک می‌گویم و به کفاشیان هم خسته نباشید می‌گویم ۸ سال سختی را پشت سر گذاشت. انشالله مجموعه جدید فدراسیون شرایط خوبی را فراهم کند.

وی ادامه داد: ۴ فینال داشتیم که دو بازی گذشته را به خوبی پشت سر گذاشتند. برای بازی با تراکتورسازی هواداران به ورزشگاه می‌آیند تا ورزشگاه را پُر کنند. تراکتورسازی تیم خوبی است. نفرات شناخته‌شده‌ای دارد. امیدواریم که با تمریناتی که انجام دادیم بازیکنان از نقاط ضعف و قدرتشان استفاده کنند. باید نقاط ضعف و قدرت حریف را ببندیم و بازی تماشاگر پسندی ارائه کنیم تا مردم از این مسابقه لذت ببرند.

مظلومی در مورد اختصاص ۱۵ درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران تراکتورسازی گفت: طبق قانون باید ۱۰ درصد از ظرفیت را به هواداران میهمان می‌دادیم که باشگاه لطف کرد و ۵ درصد هم اضافه‌تر به هواداران تیم تراکتورسازی اضافه کرد. خوشحال می‌شویم که هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند اما قانون باید اجرا شود. امیدوارم با حضور هواداران استقلال و تراکتورسازی شاهد یک بازی بسیار خوب باشیم.

مظلومی در مورد اینکه در رویارویی با تیم‌های قلعه‌نویی همیشه موفق‌تر بوده و آیا این به خاطر فوت کوزه‌گری است یا اتفاق دیگری، گفت: این اتفاق است. این مسابقه هم شرایط خاص خودش را دارد و بازی بسیار حساسی برای تراکتورسازی و استقلال است.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: مگویان محروم و عادل شیحی مصدوم است. علی رمضانی و روزبه چشمی هم مدت‌هاست که مصدوم هستند اما بقیه بازیکنان ما شرایط خوبی دارند.

سرمربی استقلال در مورد حضور فرهاد مجیدی به عنوان تماشاگر ویژه بازی با تراکتورسازی گفت: قدمش روی چشم. فرهاد استقلالی است و برای حمایت تیم می‌آید. ما هم از او استقبال می‌کنیم. امیدوارم حضور او باعث شود که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا حساسیت بالای جدول و استرس زیاد برای تیمش مشکلی به وجود نمی‌آورد عنوان کرد: تمام تلاش ما این بوده که استرس را از تیم دور کنیم. بازی‌های حساسی در پیش داریم و در سه مسابقه دو جام دستمان است. باید تلاش کنیم جام از دستمان نیفتد. فکر می‌کنم بی‌سابقه باشد که استقلال در سه بازی دو جام پیش رو داشته باشد. قهرمانی دست بازیکنان است و نیازی به نتایج سایر تیم‌ها نداریم. اگر می‌خواهیم به اهدافمان برسیم باید در سه بازی پیش رو نتیجه بگیریم.

وی در رابطه با نگرانی‌ اش از بحث داوری عنوان کرد: امیدوارم داوری‌ها خوب باشد و حق به حق‌دار برسد. داوران خوبی داریم ام هر کسی ممکن است گاهی اشتباه کند. بنده هم پس از سال‌ها فعالیت با این همه تجربه ممکن است دچار اشتباه شوم. این اشتباهات سهوی است ولی امیدوارم اتفاق داوری رخ ندهد و جامعه داوری در هفته‌های پایانی در بالا و پایین جدول با تمرکز بالا قضاوت کنند.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.