می خواهیم با تو به روزهای خوبمان برسیم

🔹بازی های خوب، جذاب، دیدنی و پرگل، همراه با نتایج درخشان و بردهای متوالی و حضور در کورس قهرمانی یعنی خصوصیت همان تیمی که همیشه دوست داشتیم و داریم.
🔹هر چند شاید در بین این نتایج درخشان و بردهای متوالی گاهی هم توقف هایی باشد، تساوی های لعنتی یا شکستی که بادآورده و اتفاقی رخ بدهد، اما بازگشت دوباره و تکرار بردها تنها و تنها از خصوصیت های تیمی است که همیشه دوست داشتیم و انتظارش را داریم.
🔹وقتی این روزهای تیم محبوبمان را می بینیم که پس از ۱۰ هفته از انتهای جدول توانسته جزو چهار تیم بالانشین جدول باشد و دوباره به کورس قهرمانی برگردد ناخودآگاه یاد سالهایی می افتیم که ما همیشه جزو بالانشینان جدول بودیم و هیچگاه تا قبل از آن به خاطر نداشتیم که از شروع لیگ از انتهای جدول به صدر برسیم.
🔹وقتی این هفته ها و روزهای استقلال را می بینیم تازه بر می گردیم به آن سالهایی که همیشه صدرنشین بودیم و با بازیهایمان لرزه به اندام تمامی حریفان می انداختیم.
🔹پس انتظار بی موقع، بالا و بیجایی نیست که بخواهیم همچنان اینگونه باشیم، با تمام مشکلاتی که همیشه جزو جداناشدنی تیم محبوبمان بوده است.
🔹انتظار داریم اینبار آن روزهای خوب و فراموش نشدنی را با رسیدن به صدر و به امید خدا رسیدن به جام قهرمانی با تو (استراماچونی) تجربه کنیم، هر چند دوست داشتیم که در فصل گذشته هم تا پایان فصل با شفر تجربه کنیم اما کسب نتایج دور از انتظار در چند هفته پایانی همه آرزوهایمان را خراب کرد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.