نشست خبری مظلومی قبل از فینال جام حذفی

 مظلومی
پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری دیدار فینال جام حذفی درباره آخرین وضعیت تیمش گفت : جا دارد یادی کنیم از شهدای منطقه خوزستان مخصوصا خونین شهر. جام به نام این عزیزان است و به احترام آن شهدا بازی در این منطقه برگزار می شود همچنین از طرف خودم پیروزی تیم والیبال را تبریک می گویم و امیدوارم سهمیه المپیک را بگیرند.
وی افزود: ما بعد از ۱۶ روز تعطیلی در مسابقات حضور پیدا کرده ایم. این جالب است که تیم مقابل طلبکار شده در حالی که آنها در کوران مسابقات هستند. اگر اعتراضی باشد آن را ما باید انجام بدهیم اما به هر حال به شرایط احترام می گذاریم و به برنامه ریزی که سازمان لیگ انجام داده تن می دهیم.
مظلومی اضافه کرد: ما به خرمشهر آمده ایم تا جام بگیریم و با کمک هوادارانمان ان شاءاله این کار را خواهیم کرد. حریف ما تیم سرسخت و خیلی خوبی هست که هم بازیکنان خوبی دارد و هم کادر فنی خوبی دارد.
وی درباره خستگی ذوب آهن گفت: می گویند که ما خسته هستیم اما این مسائل در فوتبال هست و ما به این موضوعات توجه نمی کنیم.
سرمربی استقلال درباره غایبان تیمش بیان داشت: تشکر می کنم از تیم پزشکی مان که همه مصدومان مان را آماده بازی کردند البته خسرو حیدری و شهباززاده را نداریم.
مظلومی درباره اینکه ذوب آهنی ها گفتند بازیکن مصدوم دارند گفت: چطور می گویند بازی ناعادلانه است? لابد توقع داشته اند ما هم بازیکنانمان را نمی آوردیم ولی فوتبال همین است ما هم ۱۶ روز است از مسابقات دور بودیم و حالا دوباره باید بازی کنیم اینها بهانه جویی است. ما اگر سوم خرداد بازی می کردیم برایمان خیلی بهتر بود. خوشحال شدیم که ذوب اهن به دور بعدی صعود کرد اما متاسفانه حذف شدند.
مظلومی ادامه داد: به سازمان لیگ پیشنهاد میدهم برای فصل بعد فینال را بلافاصله بعد از لیگ برگزار کنند چون بازیکنان در این فاصله بی روحیه می شوند. به محض آنکه خبر می آید یک بازیکن می خواهد به تیم دیگری برود تمرکز همه تیم به هم می ریزد. ما در روزهایی هستیم که دیگر تیمها در حال یارگیری هستند ولی بخاطر طولانی شدن فاصله فینال جام حذفی با پایان لیگ این فرصتها را هم از دست می دهیم بنابراین باز هم می گویم تیمی که باید شاکی باشد ما هستیم اما تعجب می کنم که چرا ذوب اهنی ها این همه اعتراض می کنند.
وی در پایان افزود: حفظ شرایط تیم در این مدت کار بسیار دشواری بود فقط بحث جسمانی نبود ما باید از نظر روحی روانی هم تیممان را در شرایط مسابقه حفظ می کردیم.
تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.