نشست خبری وینفرد شفر بعد از برد پر گل مقابل پیکان

وینفرد شفر در نشست خبری پس از پیروزی چهار گله تیمش مقابل پیکان حاضر شد.

مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

ارزیابی از بازی؟

شروع مسابقه یک مقدار سخت بود. می دانستیم پیکان تیم خوبی است و به ویژه در ضد حملات خوب عمل می کند. از گل های مهاجمان راضی و خوشحال هستم. گلهای تبریزی و ایسما. بسیار بابت روحیه تیمی خوشحال هستم. دیروز نیز گفتم که در گذشته مشکلاتی داشتیم اما از عملکرد همه خوشحال هستم که با همه توان جنگیدند و امیدوارم همه بازی امروز را دیده باشند و به این تیم احترام بگذارند.

او افزود: از بازگشت داریوش شجاعیان بعد از ۶-۷ ماه بسیار خوشحالم. او امروز خوب بازی کرد و طبیعی است که بعد از بازگشت بعد از یک غیبت طولانی برخی اشتباه می کنند. تعویض او نیز به دلیل اشتباهات نبود و ما نمی خواستیم برای او مشکلی ایجاد نشود. گل زکی پور برابرذوب آهن آفساید گرفته شد اما از اولین گل او که امروز ثبت شد بسیار خوشحالم و این گل به اعتماد به نفس او کمک می کند. به هیچ وجه مغرور نمی شویم و امروز اشتباهاتی داشتیم که باید کمتر شود. ما در مسیر پیشرفت هستیم اما هنوز کامل نشدیم و راه زیادی برای کامل شدن داریم و باید سخت تمرین کنیم و امیدوارم یک زمین تمرین خوب برای روزهای آینده داشته باشیم. ما روی زمین بازی می کنیم و داشتن یک زمین تمرین برای ما بسیار مهم است. چیزی که امروز دیدیم، یک کار تیمی بسیار خوب بود. در گذشته نیز بازیکنان برای اهداف خود جنگیدند.

او اضافه کرد: امروز نیز دیدیم که همه به هم کمک می کردند و این روحیه تیمی ما را نشان می دهد. بعد از گل ایسما، وریا و بقیه گل ها همه تیم ما خوشحال بودند. حتی فرشاد محمدی مهر و روح الله باقری نیز که روی نیمکت نبودند، اعتراض نداشتند و نیمکت نشین ها نیز اعتراضی نداشتند که این برای آینده ما بسیار خوب است.

داوری؟

یک تعریف و تمجید نیز باید از عملکرد داور داشته باشم که بهترین عملکرد تیم داوری بود. در یک صحنه بازیکنان پیکان مرتب گفتند پنالتی اما پنالتی نبود و عملکرد داور عالی بود.

فرکی؟

برای مربی جدید پیکان آرزوی موفقیت می کنم. او مربی خوب و قابل احترامی است و منتظر بردهای بعدی او خواهم بود و مطمئنم تیم خود را به لیگ بر می گرداند.

منشا؟

شفر در مورد اینکه چرا در ابتدا اعلام شد که منشا از فهرست استقلال خط خورده گفت: خواستم شما را غافلگیر کنم!( به حالت شوخی) قبل از بازی با منشا صحبت کردم، او گفت جدا از مهاجم مرکزی در کجا راحت است و می‌تواند بازی کند. او به من گفت هم در چپ و هم در راست بازی می کند و منشا را در یک پست جدید تست کردیم. شاید کارش عالی نبود اما همه دیدند که او بازیکن خوبی است و هواداران هم به خوبی او را پذیرفته اند و او اکنون یک مرد آبی است و امروز نه ولی در نشست های خبری دیگر شاید در مورد مسایل دیگر صحبت کنم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.