نمی خواهیم ساده دلخوش کنیم

🔹با خواندن این یادداشت هرگز فکر این را نکنید که نویسنده مطلب حتما آدم سختگیری است، و چنین بردهای پرگلی از تیم محبوبش را نمی بیند .لطف کنید از این فکرها نکنید.
🔹چهارمین برد پیاپی تیم محبوبمان بدست آمد تا کمی از آن عذاب و کابوس های اوایل فصل فاصله بگیریم.. یکماه تا حدودی آرام بخش را سپری کردیم که شاید التیام هفته هایی باشد که به سادگی امتیاز از دست می دادیم.
🔹مگر می شود هوادار آبی باشی و از بردهای پرگل تیم محبوبت خوشحال نباشی و به وجد نیایی؟ حتی اگر قرار است این بردها برای همین یکماه باشد.. حتی اگر قرار است دیگر تکرار نشود و…و…
🔹نمی خواهیم هرگز این بردها را کمرنگ جلوه بدهیم یا آنها را لوس کنیم، به هر حال استقلال نیاز به چنین بردهایی حتی در اوایل فصل را هم داشت.. یعنی همیشه از آبی پوشان انتظار بردهای سریالی می رود.
🔹اما هنوز رقابت های سخت و سنگین تیم محبوبمان که در ادامه بازیهای جام حذفی و همچنین بازی با تیم های بالای جدول و سپس لیگ قهرمانان آسیا از راه نرسیده و نمی خواهیم ساده به این بردها دلخوش کنیم.
🔹دوست نداریم ماه رؤیایی تیم محبوبمان تنها به مهرماه پاییزی ختم شود.. هنوز نگرانیم حتی در این روزهایی که خوشبختی به استقلال مان لبخند می زند، هنوز نگرانیم از اینکه این بردها به این زودی ها قطع شود.
🔹نگرانیم و سخت به این بردها دلخوش می کنیم چون می ترسیم در زمانی که به این بردها نیاز داشته باشیم آنها را نبینیم. باور کنید که این نگرانی همچنان همراه ماست تا زمانی که دلمان آنقدر قرص نشود که دوباره به آن روزها و هفته ها و سالهای رؤیایی بازگشته ایم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.