همه برای یکی، یکی برای همه

✍️ محمود فخرالحاج

🔹اعضای کادر فنی به صف شده اند، از مظلومی و فکری گرفته تا مرفاوی و برهانی و عمران زاده و عزیزیان و…و… تازه جای دین محمدی و شیخ الاسلامی هم خالی است..
🔹خیلی ها به این تعداد نفرات اعضای کادرفنی خرده می گیرند، اینکه چرا این همه نفرات در تمرین بالای سر بازیکنان باید حضور داشته باشند، چگونه می خواهند روی نیمکت کنار مظلومی و فکری بنشینند؟! اصلا سازمان لیگ این تعداد دستیار را روی نیمکت می پذیرد یا …؟!
🔹اما فعلا برای نظرخواهی و نتیجه گرفتن در مورد این تعداد دستیار زود است.. ما هنوز سرمربیگری محمود فکری را در استقلال ندیده ایم، لااقل به اندازه چند بازی یا یک نیم فصل می توان به او و دستیارانش فرصت داد تا توانایی های فنی خودشان را در قالب کادرفنی به بازیکنان نشان دهند و از بازیکنان به بهترین نحو برای نتیجه گرفتن تیم استقلال سود ببرند.
🔹اما به طور حتم از این بابت مطمئن هستیم که این کادرفنی با دستیاران پر تعدادش یکی هستند برای نتیجه گرفتن تیم و همه برای نتیجه گرفتن سرمربی و سرمربی برای نتیجه گرفتن تیم تحت هدایتش به وجود دستیارانش که همگی را خود انتخاب کرده و کنار خود قرار داده ایمان دارد و معتقد است.
🔹به هر حال باید صبر کرد و منتظر نشست تا لیگ به این زودی ها آغاز شود و عیار تیم استقلال را با این کادرفنی بسنجیم آنگاه دقیق تر و ساده تر می توان در مورد تک تک آنها نظر داد و صحبت کرد.

کادر فنی

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.