همه جوره در کنارت هستیم چه با آسیا و چه بدون آسیا

🔹نمیدانم قرار است در روزهای آینده چه اتفاقی بیفتد، فقط این را میدانم که من (هوادار) همه جوره پشت تو هستم.. چه اگر بخواهی از لیگ قهرمانان آسیا انصراف بدهی و محرومیت سخت و سنگین بعدش را به جان بخری کنارت هستم و تنهایت نمی گذارم و چه بخواهی در زمین بی طرف و ثالثی مقابل حریفان آسیایی ات حاضر شوی باز کنارت هستم و تنهایت نخواهم گذاشت. نمیدانم قرار است در روزهای آینده چه اتفاقی بیفتد، فقط این را میدانم همه جوره پشت تو هستم..
🔹هر چه هست مطمئن باش هوادار هیچگاه پشتت را خالی نخواهد کرد و همه جوره به تمامی تصمیم هایی که برای آینده ات خواهی گرفت احترام می گذارد و حمایتت می کند.
🔹هر چه باشد زمانه سختی شده است، آنقدر سخت که با زور می خواهند تو را وسیله ای برای رسیدن به خواسته هایشان قرار دهند.. وقتی که کوتاه می آیی ناگزیر سوارت می شوند و تا آنها را به مقصد مورد نظرشان نرسانی دست از سرت بر نمی دارند.
🔹سخت است تشخیص صلاحی بالاتر و پذیرفتن فشاری خفقان آور.. اما تو مطمئن باش من (هوادار) همه جوره با تو (تیم محبوبم استقلال) هستم و چه در آسیا و چه بدون آسیا تو برایم بهترین و محبوب ترین تیم ایران و آسیا و جهان هستی.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.