همه در فکر تیم ملی اند و من همچنان در فکر تو…

🔹نوار بردهای آبی پوشان نه با تعطیلات چند هفته ای لیگ قطع خواهد شد و نه با بازیهای تیم ملی و نه با هیچ بهانه دیگری.
🔹این تعطیلات هم به یک چشم بر هم زدنی به پایان خواهد رسید و لیگ دوباره از سر گرفته خواهد شد، آنگاه است که ثابت خواهیم کرد که حتی تعطیلی لیگ هم نمی تواند مانع ادامه دار شدن بردهای سریالی استقلال شود.
🔹شاید امروز همه به فکر بازی تیم ملی برابر عراق باشند و همه در تکاپو برای تماشای بازی باشند اما من همچنان به فکر تیم محبوبم هستم و تمرینات تیمی که دوستش دارم و عاشقش هستم را دنبال می کنم.
🔹تیم ملی همیشه برایم تیم ملی بوده است و قابل احترام، چه با استقلالی ها و چه بدون آنها، اما استقلال برایم چیز دیگری است.. آبی پوشان برایم معنای دیگری دارند و دلمشغولی و ذهن مشغولی ام برایشان بسیار بیشتر خواهد بود.
🔹هر چند در این تعطیلی همه به فکر تیم ملی و استراحت های خودشان هستند اما من در فکر تیم محبوبم و گوش و چشمم به تمرینات آنهاست و برای شروع دوباره بازیها لحظه شماری می کنم.
🔹آخر تیم محبوبم اینقدر در این شش هفت هفته اخیر با بازیهای جذاب و دیدنی و زیبا و پرگل، هوادارانش را به خود مجذوب کرده است که حتی این تعطیلی بی موقع هم نخواهد توانست که از دلتنگی دیدار دوباره اش با هواداران فاصله ای ایجاد کند.
🔹از آبی پوشان می خواهیم که مثل همیشه با جدیت تمرینات خودشان را ادامه دهند و بدانند که هواداران بی صبرانه منتظر شروع دوباره لیگ و دیدار دوباره شان با تیم محبوبشان هستند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.