همچنان با اقتدار

🔹پس از تعطیلی طولانی مدت و سه هفته ای لیگ این دلهره و اضطراب وجود داشت که این وقفه بتواند روند رو به رشد و بردهای ادامه دار تیم محبوبمان را تحت الشعاع قرار دهد.
🔹دوری بلند مدت از بازی های رسمی این احتمال را بوجود می آورد که آبی پوشان برای اینکه دوباره بتوانند به حال و هوای لیگ برتر عادت کنند و دوباره برگردند تاوان پس بدهند که آن هم از دست دادن گوشه ای از امتیاز کامل این بازی باشد.
🔹بازی در زمین حریف و برابر تیمی که به تازگی اوج گرفته است برای آبی پوشان در ابتدای کار سخت شد، از دست دادن چند موقعیت حساس از سمت آبی ها و از آن سو ضد حملات تند و سریع و خطرناک حریف اگر کمی با بدشانسی همراه نبود، حال نتیجه ای جز این نتیجه پایان بازی رقم می خورد.
🔹خدا را شکر می کنیم که پس از این تعطیلی خسته کننده و اعصاب خورد کن سه هفته ای با تمام وجود برای کسب سه امتیاز تلاش کردیم و حتی با حداقل تفاضل گل در زمین حریف ۳ امتیاز مهم و حیاتی و امیدوار کننده دیگری را کسب کردیم تا هشتمین برد پیاپی را بدست آورده باشیم.
🔹این تیم و این استقلال با کسب این برد ثابت کرد که حتی تعطیلی بلند مدت و بد موقع لیگ هم نخواهد توانست از آن اقتدار همیشگی تیمی که تازه به اوج خود برگشته و در بالای جدول خودنمایی می کند کم کند و مانع شود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.