هواداران استقلال مسببان از دست رفتن جام حذفی را نخواهند بخشید

بعد از بازی دربی برگشت نسبت به از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر و نیاز به شوک در تیم به مسوولین استقلال هشدار داده بودیم که متاسفانه هیچ مدیر دولتی در ایران به این خاطر که از جیب خود هزینه نمیکند بر لزوم نتیجه گیری و قهرمانی واقف نیست و فرق چندانی نخواهد کرد تیمش اول شود یا نه . هشدارها کارساز نشد و همانطور که پیش بینی می شد استقلال نتوانست به قهرمانی لیگ برتر دست یابد .

حال استقلال در آستانه جام حذفی است و با بازیهایی که از تیم محبوبمان در این اواخر دیده ایم حتم داریم که این تیم توانایی بردن تیمهای بزرگ و بازیهای بزرگ را ندارد و متاسفانه جام حذفی را که در یک قدمی ان هستیم در فینال به ذوب آهن واگذار خواهد کرد .

امروز جلسه هیات مدیره تشکیل و رای به ابقای آقای مظلومی داده شد و خواست هواداران و نگرانی آنها برای فینال جام حذفی نادیده گرفته شد .

بنا به رسالت خود که حمایت از استقلال در هر شرایطی می باشد از این تیم تا فینال جام حذفی حمایت کامل خواهیم کرد تا بعدا متهم به تضعیف روحیه نشویم ولی ما به نمایندگی از هواداران استقلال برای آخرین بار اعلام میکنیم مسببان از دست رفتن احتمالی جام حذفی را هرگز نخواهیم بخشید و باید در برابر میلیونها هوادار استقلال جوابگو باشند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.