هوادارنی که میخواهند استقلال قهرمان نشود …

اختصاصی آبی پوشان :به دلیل نوع کارمون و ارتباطی که با هواداران استقلال داریم نکات قابل تامل و تعجب برانگیزی را میبینیم و میشنویم . مواردی که در قرین به سه دهه هواداری از تیم محبوبمان ندیده بودیم .

عده زیادی از هواداران استقلال بیان میکنند که دوست ندارن استقلال در فینال جام حذفی برنده و قهرمان شود تا آقای مظلومی در این تیم ماندگار نشود . ابتدا که این مورد را میشنیدیم زیاد جدی نمیگرفتیم و به حساب احساسات چند هوادار میپنداشتیم ولی حجم این چنین پیامهایی در چند روز گذشته بسیار زیاد شده است و ما را نیز به تفکر وا می دارد .

یعنی چه بر استقلال گذشته است که هوادارانی چنین تفکری دارند ؟ یعنی رفتن آقای مظلومی ارزشمند تر از به دست آوردن جام حذفی شده است ؟

کاش حالا که اکثریت هواداران استقلال از هر جناحی و دوستار هر شخصی و اسطوره ای در استقلال رای به رفتن آقای مظلومی میدهند , آقای مظلومی که احترام زیادی برایشان قائلیم هم به این نتیجه برسد که گاهی با بودن مفید هستی و گاهی با نبودن و به جای اینکه بیان کنند قرارداد دارم و نمیرم مردانه بگویند در صورت قهرمانی نیز به نظر هواداران احترام میگذارم و میروم . در این صورت هواداران استقلال قهرمانی جام حذفی را بی شک و تردید خواهند خواست و آقای مظلومی هم با خاطره خوش از استقلال خواهد رفت .

نویسنده : هادی صاحب خواجه

مظلومی

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.