هوادار آب شدن تیمش را می بیند

#یادداشت_روز

✍️ محمود فخرالحاج

🔹به هوادار چند بازی می توان گفت که صبوری کند؟
🔹به هوادار چند فصل می توان گفت دندان روی جگر بگذارد؟
🔹به هوادار چند سال می توان وعده درست شدن تیم داد و هر فصل آب از آب تکان نخورد؟
🔹آنگاه از هوادار انتظار همراهی هم می رود..
🔹کاش یک بار تنها یکبار خودشان را جای هوادار و آن سکونشینان قرار می دادند و آنگاه می دیدند که چطور دارند به چشم خودشان آب شدن تیم محبوبشان را به نظاره نشسته اند.
🔹واقعا بس است دیگر.. صبوری کردن هوادار و دندان روی جگر گذاشتن شان و از سویی شنیدن این همه وعده و وعیدهایی که هر فصل چیز دیگری از کار در می آید دیگر بس است..
🔹خسته کننده شده است.. وقتی هوادار تیم رقیب خودش را می بیند که بیش از سه فصل است در اوج قرار دادن و در به دست آوردن جام هت تریک می کند حق دارد که خسته شود.
🔹دیگر بس است.. پنج فصل تمام است که آبی ها رنگ قهرمانی در لیگ و بخصوص رنگ آرامش به خود ندیده اند و تنها دلشان به بردهای مقطعی خوش است که آن هم کار تیم های بزرگ نخواهد بود.
🔹هر چند تجمع امروز تعدادی از هواداران آبی تکرار بسیاری از تجمع های اعتراض آمیز گذشته است اما باید به هوادار حق داد زمانی که دستش به هیچ کجا بند نیست تنها و تنها راه بیان خواسته هایش را در جلوی باشگاه و با بنرها و پلاکاردهای اعتراض آمیز می بیند.
🔹کاش مسئولان کمی، تنها کمی برای یک لحظه جایشان را با هواداران عوض می کردند تا تنها اندکی و گوشه ای از ناراحتی ها و غصه های هوادار را به چشم خود می دیدند و با وجود خود احساس می کردند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.