هوای دیاباته را داشته باشید

🔹هر تمام طول این فصل از همان اولین بازی که شیخ دیاباته با پیراهن آبی به میدان رفت و نشان داد که یک مهاجم تمام عیار و فرصت طلب و تیزهوش و گلزن است تا آخرین بازی این فصل در جام حذفی بارها و بارها بیشمار به این جمله و خواسته اصرار داشتیم که هوای شیخ دیاباته را داشته باشید.
🔹وقتی پس از فصل ها انتظار و در اولین فصل حضور یک مهاجم خارجی اینطور توانست خودش را ثابت کند و به مقام آقای گلی لیگ هم برسد و در برهه های زمانی مختلف خودش را به موقع به تیم رساند و شایعه های عدم بازگشتش را تماما پاک کرد باید هوای چنین بازیکنی را داشت.
🔹بارها و بارها خواسته هایمان را از مدیریت درباره حفظ ستاره ها داشته ایم و وقتی در طی یکی دو هفته گذشته از تمدید قرارداد چندین بازیکن استقلال مطمئن شدیم، خیالمان از این بابت کمی راحت شد که اسکلت اصلی تیم فصل گذشته باید حفظ شود و خروجی بیش از ۱۳ بازیکن یعنی جدایی و از هم پاشیدن نصف تیم و این همیشه یک فاجعه بوده است.
🔹اما هنوز نمی دانیم تمدید قرارداد شیخ دیاباته و مهدی قائدی چه زمانی قرار است انجام شود؟ آیا هفته آینده و پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان انجام خواهد شد یا زودتر یا دیرتر؟!
🔹فقط این را می دانیم همانطور که با بازیکنانی همچون چشمی و اسماعیلی و دانشگر قراردادها تمدید شد، به طور حتم تمدید قرارداد بازیکنانی همچون دیاباته و قائدی و حتی ارسلان مطهری واجب ترین است.
🔹امیدواریم این روزها که انتخاب یک سرمربی بزرگ و موفق و کارنامه دار یک دغدغه طولانی مدت شده است، تمدید قرارداد با ستاره هایی همچون میلیچ و دیاباته و قائدی و مطهری یکی دیگر از دغدغه ها باشد و هر چه سریع تر انجام بگیرد تا هیچ کدام برای جدایی اقدام نکنند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.