هیچ بهانه ای قابل قبول نیست

📄 هیچ بهانه ای قابل قبول نیست
🖌بازی مرگ و زندگی همین جاست

✍️ محمود فخرالحاج

🔹یکبار دیگر قرار است در بازده زمانی ۱۰ روزه دو بار به مصاف یک تیم برویم. تیمی به نام سپاهان که همیشه رقابت با آن در جام حذفی جزو سخت ترین و پر اضطراب ترین بازی ها بوده است.
🔹اما اینبار دیگر مثل هیچ کدام از آن دیدارهای گذشته نیست، دیگر فرقی نمی کند که تا قبل از این در چند بازی برابر سپاهانی شکست خورده ایم؟
🔹تفاوتی نمی کند که در چند بازی آنها را شکست داده ایم. اما یک تفاوت ویژه ای دارد.
🔹وقتی متوجه شویم که هفت فصل متوالی تنها یک قهرمانی و جام بدست آورده ایم و این به راستی یک فاجعه بزرگ برای تیمی بزرگ همچون استقلال است، پس به این نتیجه خواهیم رسید که از این پس بازیهای اینچنینی در این مرحله حساس برای رسیدن به نیمه نهایی و فینال، دیگر هیچ راهی جز برد وجود ندارد.
🔹به هیچ نتیجه ای جز برد راضی نمی شویم و هیچ اشتباهی را بر نخواهیم تابید، دیگر با از دست دادن موقعیت نه می توانیم بگوییم فدای سرتان، و نه با دریافت گل می توانیم بگوییم عیبی ندارد.. به جز برد و صعود به مرحله بعد برای رسیدن به جام قهرمانی به هیچ بهانه ای توجه نخواهیم کرد.
🔹برای تیمی که افتخارش کسب بیشترین جام قهرمانی در جام حذفی است، وقتی در طول هفت فصل گذشته تنها توانسته به یک جام برسد کارنامه ناامید کننده و غیر دفاعی بر جای گذاشته است، به همین خاطر بیشتر متوجه این خواهیم شد که چنین بازی هایی بازی های مرگ و زندگی هستند که دیگر قابل جبران و چشم پوشی ندارند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.