وجود یک مو سفید روی نیمکت همیشه لازم است

🖌 مظلومی چه عیبی دارد؟

🔹پرویز مظلومی یار و همراه دیرین منصورخان پورحیدری را مگر می شود از یاد برد.. کسی که همیشه در کنار منصورخان به عنوان دستیار حضور داشت و حتی زمانی هم که بالاخره توانست از زیر سایه منصورخان بیرون آید و خود سرمربی استقلال شود، باز هم منصورخان را در کنار خود اما اینبار به عنوان سرپرست دید.
🔹هواداران هنوز خاطره دو فصل حضور پرویزخان را روی نیمکت از یاد نبرده اند، دو فصلی که در آن پنج دربی خاطره انگیز انجام شد که ۴ دربی متوالی استقلالی ها فاتح آن بودند و لقب سوبله چوبله به پرویزخان اختصاص داده شد و یک شکست تلخ که منجر به لقب جدید پوبله برایش نشد.
🔹پرویزخان این اواخر به عنوان عضوی از کمیته فنی هم در باشگاه فعالیت می کرد که عملا پستی خیالی و بدون کاربرد مفید بود و هیچگاه کارایی لازم را نداشت و کمتر سرمربی ای تن به این کمیته می داد که منحل شد.
🔹حال که بحث بازگشت دوباره پرویزخان روی نیمکت اینبار به عنوان سرپرستی تیم در کنار فرهاد مجیدی البته به جانشینی سعید رمضانی شده است، بنده (نگارنده) این انتخاب و خبر را به فال نیک می گیرم.
🔹تیم استقلال و باشگاه استقلال به جوانگرایی نیاز مبرم دارد و این جوانگرایی در پست سرمربیگری و دستیاران در حال انجام است و نیاز مبرم دیگری احساس می شود و آن حضور یک بزرگتر و با تجربه و موسفید روی نیمکت است و چه کسی با تجربه تر و شناخته شده تر از پرویز مظلومی که روزی روزگاری هم به عنوان دستیار در کنار منصورخان روی این نیمکت نشسته است و هم به عنوان سرمربی و اگر بخواهیم اینطور برداشت کنیم هم باید بگوییم که نوبتی هم که باشد حال نوبت سرپرستی ایشان در تیم استقلال است.
🔹درست مثل منصورخان پورحیدری که از دستیاری در کنار جکیچ شروع کرد و به سرمربیگری و سپس سرپرستی تیم استقلال رسید.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.