وقتی او اینگونه دوست داشتنی می شود

 

🔹سه هفته از فصل جدید می گذرد و تنها مهاجمی که توانسته پایش به گلزنی باز شود امیر ارسلان مطهری است.
🔹بازیکنی که نیم فصل دوم فصل گذشته به جمع آبی پوشان اضافه شد و خیلی زود توانست جای خود را در کنار دو مهاجم دیگر (قائدی و دیاباته) باز کند و بین شان پیدا کند، خیلی زود توانست گلزنی هایش را با پیراهن آبی پس از جدا شدن از ذوب آهن ادامه دهد و محبوب دل هواداران آبی شود.
🔹هر چند با آقای گل شدن دیاباته و آقای پاس گل شدن قائدی شاید عرصه برای عرضه اندام ارسلان مطهری کم شد، اما باز به عنوان مهاجم سوم و مهاجمی که هر زمان به او فرصت و اجازه فیکس شدن در ترکیب داده شد تعصب خود را به هر طریقی نشان داد و ثابت کرد.
🔹در بازی این هفته هم زمانی که در اواخر بازی از زمین تعویض شد و روی نیمکت نشست روی برخی از صحنه ها و از جمله مهمترین صحنه بازی که از دست دادن فرصت خوب گلزنی توسط دیاباته بود اینطور متعصبانه و عشق و شور از خود عکس العمل نشان داد گویی که خود در زمین حضور دارد و آن موقعیت گل را خودش از دست داده باشد تاسف خورد.
🔹به واقعا این اخلاق و رفتار ارسلان او را زودتر از آنچه که حتی فکرش را می کرد توانست محبوب دل هواداران آبی کند و با اینکه فاصله تعداد گلهایش نسبت به دیاباته و قائدی بسیار بود اما به عنوان سومین مهاجم شش دانگ و باهوش و گلزن خودش را دوست داشتنی کند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.