وقتی عیدی آسیایی کنسل شد

🔹قبل از شروع بازی گفته بودیم که اصلا نیازی نبود که به هواداران آبی برای حضور در ورزشگاه فراخوانی داده شود، هواداران آبی آنقدر بامعرفت و دوست داشتنی هستند که همیشه در مواقع حساس و سرنوشت ساز تیم محبوبشان را تنها نگذاشته اند و دیشب هم یکی از همان روزها بود.
🔹هواداران آبی ورزشگاه را سر تا سر در قدرت خود گرفته بودند تا یار دوازدهم تیم محبوبشان باشند و از این ترفند برای یک برد شیرین و آسیایی استفاده کنند اما…
🔹همیشه بازیهای آخر سال با عنوان عیدی به هواداران مرسوم شده است، و اینکه اگر تیم محبوبتان بتواند یک برد شیرین بدست بیاورد آن را به هواداران به عنوان عیدی تقدیم می کند. با اینکه هنوز یک بازی لیگ برتری دیگر تا پایان داریم اما دوست داشتیم عیدی آسیایی مان را در بازی دیشب از تیم محبوبمان بگیریم.
🔹عیدی که تا دقیقه ۸۴ تثبیت شده بود و تنها ۶ دقیقه تا نهایی شدنش باقی مانده بود که گل تساوی همه آن فرضیه هایمان را بر باد داد.
🔹گل دقیقه ۹۰ دانشگر هم نتوانست خوشحالی مان را تکمیل کند که خیلی زود آفساید آن اعلام شد.
🔹تا هواداران آبی قید عیدی آسیایی شان را از تیم محبوبشان بزنند و آن را شاید موکول کنند به بعد از ایام نوروز. شاید تیم استقلال با یک تجدید قوا همچون نیم فصل دوم لیگ در بازیهای برگشت آسیایی جبران مافات کند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.