پاسخ باشگاه استقلال به مدیرعامل باشگاه ذوب آهن

باشگاه استقلال در خصوص نامه آقای سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و ادعاهای ایشان اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

۱- تنها یک روز به شروع نیم فصل دوم برای استقلال باقی مانده و این گونه جوسازی و انتشار مکاتبات میان دوباشگاه که حرکتی حرفه ای به نظر نمیرسد، جای تعجب دارد. آن هم ازباشگاهى به قدمت ذوب آهن و مدیرعاملى که داراى تجربه مدیریتى میباشد .

۲- باشگاه استقلال جهت تنویر افکار عمومی اعلام میکند باشگاه ذوب آهن چک ۹۰۰ میلیون تومانی قبلی در ازای انتقال مرتضی تبریزی را در تاریخ ۱۴ بهمن ( ۳ روز قبل ) تحویل و ۳ فقره چک با تاریخهای جدید دریافت کرد که هنوز موعد هیچکدام از این چک ها فرا نرسیده که این اقدام در عمل به معنای مصالحه بوده و با ادعاهای مطرح شده تناقض دارد. ضمن این که رسید دریافت این چک ها در باشگاه استقلال موجود است.

۳- جای تعجب دارد چرا آقای آذری که چک قبلی را تحویل داده و ۳ روز قبل ۳ فقره چک جدید دریافت کرده، نامه ارسالی خودش را رسانه ای کرده و چنین ادعایی مطرح کرده است.

۴- سه فقره چک مزبور متعلق به باشگاه استقلال نبوده ومجرى اسپانسر باشگاه چکهاى مربوطه را صادر و کلیه مسئولیتهاى قانونى متوجه ایشان میباشد .

۵- به آقای آذری و دوستانش توصیه میکنیم وارد روابط باشگاه استقلال و هوادارانش نشوند، هواداران عزیز وفهیم استقلال رفتار این باشگاه برای صدور اجازه جدایی مرتضی تبریزی را به خوبی به یاد دارند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.