پایان دوران فتح الله زاده

🔹استعفایی که هر چند برایمان عجیب بود اما انگاری باید باور کنیم که هیچ چیزی از این پس یعنی از مدتها پیش به اینطرف دیگر نه عجیب خواهد بود و نه غریب و عین عین واقعیت است.
🔹وقتی تازه داشتیم به حضور یک سرمربی جنتلمن و موفق عادت می کردیم هنوز به نیم فصل اول نرسیده او را از دست می دهیم باور می کنیم قرار نیست حالا حالاها رنگ خوشبختی را بچشیم و ببینیم.
🔹وقتی فرهاد در این برهه زمانی جانشین استراماچونی ایتالیایی می شود و وقتی پس از مدتها و اصرار و انکارهای متعدد هواداران و وزارت ورزش، فتحی مجبور به استعفا و کنار کشیدن می شود باور می کنیم نه قرار نیست حالا حالاها اوضاع بهتر شود.
🔹وقتی فتح الله زاده بالاخره پس از شش فصل توانست نه از کنار وزارت ورزش بلکه حتی داخل وزارت ورزش پا بگذارد (بنا به گفته خود ایشان)، یعنی اینکه کور سوی امیدی روشن شده است.. انگاری بالاخره هم خود فتح الله زاده به آرزو و هدف خود رسیده است و هم هواداران و دوستداران ایشان که از کارنامه موفق یک دهه حضور متوالی ایشان اطلاع دارند امیدوار شدند.
🔹انگاری اینبار دیگر با دفعه های قبلی کاملا فرق می کند، باز حرفهای امیدوار کننده، باز روحیه شاداب و باز انگاری قرار است همان بمب های دو دهه گذشته در اواخر دهه ۹۰ و با حضور فتح الله زاده دوباره ترکیده شود اما…
🔹به یکباره استعفا استعفا استعفا…
🔹خودمان هم باور نداریم هر چند در ابتدای مطلب عرض کردم سال ۹۸ اتفاقاتی را روبروی چشمانمان برایمان رقم زد که دیگر هیچ چیزی نه غیر قابل باور و نه عجیب است و نه غریب.. این استعفا هم همان طور خواهد بود.
🔹باور و معنای اینکه هنوز یکماه از بازگشت مجدد فتح الله زاده و نشستن او بر صندلی مدیرعاملی و یا سرپرستی نگذشته است و استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش می کند این چه معنایی می تواند داشته باشد؟
🔹به طور حتم فتح الله زاده با علم به اینکه باشگاه استقلال آماج بدهی ها و حملات بدهکاران داخلی و خارجی است پای به باشگاه گذاشته است و با تعهد و قبولی پستی که سخت هر کسی را یارای نشستن بر روی آن است (منظور آدم متعهد و کاربلد و کارآمد) قبول مسئوولیت کردند و حال در کمتر از یکماه کنار کشیدن چه معنایی می تواند داشته باشد جز..
🔹جز اینکه این بازگشت مجدد پس از شش فصل دیگر پایان دوران خوشی و اقتدار مدیری است که از سال ۷۵ با حضورش در باشگاه استقلال اسم خود را به عنوان یک مدیرعامل دلسوز و کاربلد و واقعی ثابت کرد و ورد زبان ها انداخت.
🔹اما حالا و در اواخر دهه ۹۰ دیگر هرگز اوضاع مثل دو دهه پیش نیست، بالطبع اوضاع هم سخت تر و هم پیچیده تر شده است و اگر فتح الله زاده در فرض و خیال این بود که بازگشت دوباره اش مثل همان دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ خواهد بود و حال با دیدن اوضاع سخت و پیچیده عطای ماندن را به لقایش بخشیده پایان دوران حضور خود را در تاریخ باشگاه استقلال اعلام کرده است.
🔹از این پس دیگر هواداران و دوستداران استقلال و شخص فتح الله زاده نمی توانند اسم ایشان را به عنوان دوا و مرهم درد آبی و استقلالی فریاد بزنند، چون به هر دلیلی فتح الله زده نتوانست از مسئوولیتی که خود طلب گرفتن آن را داشت بر آید و این حضور حتی به یکماه هم کشیده نشد.
🔹استعفایی که هر چند برایمان عجیب بود اما انگاری باید باور کنیم که هیچ چیزی از این پس یعنی از مدتها پیش به اینطرف دیگر نه عجیب خواهد بود و نه غریب و عین عین واقعیت است.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.