پس از یک دهه؛ تولد آقای گل دیگر

🔹این روزهای تیم استقلال هیچ وقت فراموش شدنی نیست، روزها و هفته ها و ماه هایی که مثل هر فصل برای آبی پوشان جزو بهترین و خاطره انگیزترین دوره ها بوده است.
🔹بازیهای خوب و شاداب و با نشاط همراه با بردهای سریالی با تعداد گل های بالا، با حضور سه گلزن باهوش، باانگیزه و دوست داشتنی که همه چیز را هم برای آبی پوشان و هم برای هواداران برای تولد دوباره یک آقای گل دیگر برای لیگ برتر آماده و مهیا کرده است.
🔹نزدیک به یک دهه طول کشید تا دوباره برای آبی پوشان مهاجمانی متولد شوند که یاد و خاطره گلزنان فراموش نشدنی دهه ۸۰ تیم محبوبمان را در اذهان تکرار کنند.
🔹پس از گلزنی های فراوان رضا عنایتی و آرش برهانی در چند فصل و تصاحب مقام آقای گلی همراه با قهرمانی های تیم محبوبمان استقلال، نزدیک به یک دهه طول کشید تا دوباره از خانواده استقلال بازیکنانی خودشان را در قامت آقای گلی به لیگ برتر معرفی کنند.
🔹شیخ دیاباته با اینکه اولین فصل حضورش در ایران و لیگ برتر با پیراهن آبی تجربه می کند خیلی خوب توانسته تا اینجای کار که هنوز یک سوم از لیگ باقیمانده است ۸ گل به ثمر برساند.
🔹از آن طرف مهدی قائدی مهاجم ریز نقشی که از بدو حضورش در استقلال در زمان علی منصوریان با انتقادهای فراوانی روبرو شده بود توانست در سه فصل متوالی با تمام حملات انتقادی نسبت به خود و اتفاقات تلخی که برایش طی یک سال گذشته افتاد در این فصل به تنهایی ۹ گل به ثمر برساند و فعلا جزو آقای گل های لیگ نامبرده شود.
🔹ارسلان مطهری که به تازگی و از نیم فصل دوم به جمع آبی پوشان اضافه شده است با احتساب ۵ گلی که در نیم فصل اول و با پیراهن ذوب آهن به ثمر رساند در همین دو سه بازی گذشته سه گل به ثمر برساند و در مجموع با ۸ گل زده در کنار شیخ دیاباته در جمع بهترین گلزنان لیگ قرار بگیرد.
🔹حال می بینیم که سه مهاجم باکلاس، باهوش و دوست داشتنی استقلال در مجموع ۲۵ گل تا اینجای لیگ برتر برای آبی پوشان به ثمر رسانده اند تا هواداران دوباره خاطره آقای گل های یک دهه پیش تیم محبوبشان را در ذهن ها تداعی کنند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.