پیروزی امید ایران برابر سوریه با گلزنی قائدی

تیم ملی امید ایران که خود را آماده مسابقات مقدماتی المپیک می‌کند، از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه المپیک کیش نخستین دیدار تدارکاتی برابر امیدهای فوتبال سوریه را برگزار کرد که قضاوت این مسابقه را محمدرضا اکبریان برعهده داشت.

 

شاگردان زلاتکو کرانچار که بیشتر از سوریه توپ و میدان را در اختیار داشتند و نمایش هجومی‌تری ارائه کرده بودند، گل اول بازی را در دقیقه ۲۴ روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین و ضربه زیبای محمدرضا آزادی به ثمر رساندند و در نیمه اول به برتری یک بر صفر دست یافتند.

 

در شروع نیمه دوم بازیکنان امیدهای ایران و سوریه تلاش زیادی برای گلزنی داشتند و حملاتی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند ولی به مرور زمان از فشار دو تیم کم شد و توپ بیشتر در میانه زمین در گردش بود.

 

 

تیم ملی امید سوریه بیشتر روی ارسال از کناره‌ها و استفاده از ضربات ایستگاهی برنامه داشت که اگر دقت مهاجمان‌اش بود، می‌توانست دروازه ایران را باز کند ولی در سمت مقابل شاگردان کرانچار نیز با وجود مالکیت توپ بیشتر، در خلق موقعیت چندان موفق عمل نکردند و مهاجمان بارها در موقعیت آفساید بودند.

 

در حالی که بازی با تک گل نیمه اول آزادی در جریان بود، در دقیقه ۸۹ پاس در عمق یونس دلفی را مهدی قائدی با فرار سریع از سمت راست و شوت دقیق در موقعیت تک به تک، تبدیل به گل دوم تیم ملی امید ایران کرد تا شاگردان کرانچار در این مسابقه تدارکاتی به برتری ۲ بر صفر برابر تیم امید سوریه برسند.

 

 

شهاب عادلی، محمد مسلمی‌پور، عارف آغاسی(۸۱- سید ابوالفضل رزاق‌پور)، حسین ساکی(۸۰- نادر محمدی)، امید نورافکن، محمد خدابنده‌لو، حمیدرضا طاهرخانی(۷۲- امیرحسین حسین‌زاده)، محمد سلطانی‌مهر(۷۲- علیرضا آرتا)، مهدی قائدی، محمدرضا آزادی(۶۱- امیر روستایی) و محمدمهدی مهدی‌خانی(۵۴- یونس دلفی) بازیکنانی بودند که به‌عنوان یار ثابت و تعویضی، با نظر کرانچار در این مسابقه تدارکاتی برابر سوریه به میدان رفتند.

 

یزان قرابی، یوسف الحموی، فارس الارانت، کامل همیشه، خالد کردالی، یاسین دالی، محمد کامل، نعیم غزال، صبحی شوفان، میلاد حماد و ایمان اوکیل هم ۱۱ بازیکنی بودند که در ابتدای مسابقه در ترکیب تیم ملی امید سوریه برابر ایران قرار گرفتند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.