چرا باید هواداران تیم صدرنشین اعتراض کنند؟

📝 یادداشت روز

🖌 چرا باید هواداران تیم صدرنشین اعتراض کنند؟
وقتی خبرهای خوبی به مشام نمی رسد!

✍️ محمود فخرالحاج

🔹پر واضح است که عده بسیاری از جایگاه این فصل و امروز تیم استقلال نگران و ناراحت هستند و در پی اجرای هر برنامه ای برای خراب کردن جایگاه آبی پوشان و تکرار دوباره داستان هفت فصل ناکامی برای این تیم هستند.
🔹وقتی استقلال پس از هفت فصل ناکامی یک شروع فصل خوب و رضایت بخش و امیدوار کننده ای را داشت و توانست تا این هفته از فصل همچنان صدرنشین باقی بماند و جایگاه خود را در بیشتر هفته های این فصل حفظ کند این برای خیلی ها قابل باور نیست و شکست برایشان محسوب می شود.
🔹این هواداران نه از جایی خط گرفته اند و نه آنها خوش هستند و بیکار که از روی خوشی و بیکاری زیاد تجمع راه انداخته اند.. این هواداران نماینده صدها و هزاران و حتی شاید میلیون ها هوادار عاشقی باشند که چون خبرهای خوبی به مشام شان نمی آید برای دفاع از حق تیم محبوبشان پیش قدم شده اند.
🔹این هواداران وقتی می بینند که برخی برای زمین زدن و خراب کردن دوباره اوضاع تا حدودی به آرامش رسیده استقلال دست به کار شده اند و چه غیر مستقیم و چه شاید حتی علنا و مستقیم در حال توطئه هستند نمی توانند سکوت کنند و دلشان برای یک فصل ناکامی دیگر بسیار می سوزد.
🔹والا چرا باید هواداران تیمی که صدرنشین جدول است و توانسته هفته های متوالی این صدرنشینی را با چنگ و دندان حفظ کند و از ۱۴ بازی این فصل خود تنها ۲ شکست بدست آورده تجمع کنند و اعتراض داشته باشند؟ پس دلیل واضح و کاملا آشکار این اعتراض از توطئه ای است که خیلی آشکارا برای زمین زدن و خارج کردن استقلال از روی ریل موفقیت است که سازماندهی شده است می باشد.
🔹پس لطفا نه این اعتراض را خط گرفته شده و نه سیاسی و نه از روی شکم سیری قلمداد نکنید.. این هواداران، همان هواداران تیمی هستند که هفت فصل ناکامی را تجربه کرده اند، هفت فصل در انتظار رسیدن به آرامش بوده اند و تا به یک آرامش نسبی می رسیدند با یک خرابکاری، یک توطئه دوباره طعم تلخ ناکامی را می چشیدند و دیگر فصل ها خسته شده اند و راهی جز اعتراض نمی بینند.
🔹پس لطفا به آنها احترام بگذارید، همین… .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.