چشم و قلب میلیون ها هوادار به ساق های شماست

✍️ محمود فخرالحاج

🔹تا اولین بازی تیم محبوبمان استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۴۸ ساعت دیگر زمان باقی است.. ۴۸ ساعت حیاتی و سرنوشت سازی که آبی پوشان فرصت دارند تا خودشان را برای اولین نبرد سخت و نفس گیر و پر اضطراب و هیجان لیگ قهرمانان برابر تیم میزبان این گروه یعنی الاهلی عربستان به آمادگی کامل برسانند.
🔹اینجا دیگر لیگ برتر نیست که تیم ها ۳۰ بازی رفت و برگشت داشته باشند، اینجا مثل جام حذفی است، شش بازی برای سه تیم رفت و برگشت که همگی بصورت متمرکز و تنها در کشور عربستان انجام می شود، شش بازی تنها در ۱۱ روز تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله بعدی آسیا را خیلی زود مشخص می کند و نیاز به هیچ زمان اضافه و طولانی دیگری ندارد.
🔹محروم شدن از میزبانی و حضور تماشاگران در آزادی باعث دوری تیم محبوبمان از ما هواداران شده است و این باعث این شد تا چشم ها و قلب های مملو از عشق و امید و آرزوهای خوشبختی مان بدرقه راهشان شود و از این راه دور امیدمان به ساق های بازیکنان و تفکر برد طلبانه کادرفنی مان باشد.
🔹هر چند راه دور و مسافت از ما تا شما بسیار است، اما قلب های پر امیدمان و دعاهای خیرمان آنقدر به شما نزدیک است که اگر کمی در سکوت چشم هایتان را ببندید آنها را احساس خواهید کرد.. به امید بردهای متوالی و کسب نتیجه و صعود مقتدرانه از گروه در عربستان خیلی زود منتظر یک استقبال باشکوه و خاطره انگیز از شما هستیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.