چقدر با تو خوشبختیم

🔹از همان بدو ورودش به استقلال و از اولین بازی رسمی اش با پیراهن آبی این تیم نشان داد و ثابت کرد که بازیکن باهوش، فرصت طلب و گلزنی است که تیم استقلال و هواداران مدتها بود انتظارش را می کشیدند.
🔹با وجود قائدی و دیاباته که هر کدام با عناوین آقای گلی لیگ و آقای پاس گلی توانستند جایگاه ثابتی در ترکیب آبی پوشان پیدا کنند، اما ارسلان مطهری هم ثابت کرد که هر زمان به او فرصت بازی داده شده چه به عنوان بازیکن تعویضی و چه بازیکنی که در اواخر بازی از زمین بیرون رفته برای آبی پوشان مثمرثمر بوده است.
🔹ارسلان با وجود حضور دو مهاجم دیگر همچنان در استقلال ماند تا ثابت کند که عشق به پیراهن این تیم مهمتر از هر افتخار دیگری است.. و بالاخره مزد حضور خود در یک نیم فصل را هم گرفت و به عنوان برترین مهاجم غرب آسیا معرفی شد تا بیشتر نشان دهد که برای ثابت شدن نیاز به حضور ۹۰ دقیقه ای نیست.
🔹این روزها تیم استقلال و هوادارانش با داشتن چنین مهاجم دوست داشتنی به خود می بالند و احساس خوشبختی می کنند.. خوشبختی که فصل ها از لمس و رسیدن به آن محروم بودند و فصل گذشته با وجود قائدی و دیاباته و مطهری به خوبی آن را احساس کردند.
🔹به واقع تیم استقلال و هوادارانش از داشتن چنین مهاجمانی که هر کدام عشق و تعصب به پیراهن آبی برایشان اثبات شده است و از هیچ کوششی برای موفقیت تیم دریغ نکرده اند احساس خوشبختی و غرور می کنند، خوشبختی و غروری که پس از فصل ها به آن دست یافتند و هرگز دوست ندارند به این زودی زود آن را از دست بدهند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.