چند خطی برای رضا آذری

معمولا عادت نداریم از بازیکن جوان و تازه وارد غول بسازیم ولی برخی بازیکنان هستند که ارزش بها دادن دارند .

یادم است وقتی مجید حسینی جوان وارد استقلال شد یکی از دوستان و همکارانمان  گفت که چشمان این پسر چیزی داره که میگه من موفق خواهم شد و دو سال دیگه دفاع ثابت تیم ملی هستم و دقیقا همین اتفاق هم افتاد و مجید حسینی شد دفاع فیکس تیم ملی و ترانسفر شد به ترکیه .
حالا ما هم در چشمان هم در پاها و رفتار رضا آذری این نشانه ها را میبینیم و او دو سه سال دیگر می تواند یکی از بزرگان فوتبال ایران باشد ولی لازم دیدیم نکاتی را برای او همین ابتدا بیان کنیم :

الان یک بازیکن جوان و ناشناخته هستی که کسی شاید در خیابان ببینه شما رو نشناسه و شاید آرزوی نشستن روی نیمکت استقلال را داشتی که نصیبت شده ولی قرار است این استقلال دو سال دیگر شما را ستاره کند و تحویل این فوتبال دهد .

لطفا هرگز و در هیچ جایگاهی گذشته خود  و تیم و هوادارانی که قرار است بزرگت کنند فراموش نکن . فوتبال حرفه ای شده درست ولی سعی کن در این فوتبال حرفه ای دل هواداران که بی منت همیشه پای این تیم می مانند را نشکن . تو توانایی این را داری که در آینده لژیونر استقلال باشی ولی هرچیزی رسم و رسومی دارد و زمانی دارد و از همین ابتدا پیشنهاد می کنیم از مشاوران خوب و زبده ای بهره ببری .
ما آبی نویس ها و ما هواداران استقلال و البته نام بزرگ استقلال تو را بزرگ خواهد کرد و امیدواریم از آنهایی بار بیایی که نمک میخورن و نمک دان نمیشکنن .

هادی صاحب خواجه – پست مشترک رسانه های مجازی استقلال

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.