چند کلامی با محمد نوری فر

🔹آقای نوری فر عزیز؛ حق بدهید که هوادار ناراحت است، حق بدهید که هوادار خسته شده است، حق بدهید که هوادار تنها یک نور امید از تیم محبوبش می خواهد.
از آن روزی که از باشگاه رفتید تاکنون، به جز یک قهرمانی جام حذفی، هوادار دیگر هیچ جام و قهرمانی و موفقیت قابل قبولی را از تیم محبوبش ندیده است.
🔹آقای نوری فر عزیز؛ هرگز شما را به دروغ پراکنی نخوانده ایم و از سویی هم قبول داریم که هر راستی را هم نمی توان گفت، اما اینکه با برخی از حرفهایتان بخواهید برای لحظاتی هوادار را آرام کنید، این برخورد شما نگران کننده است.
🔹در مقابل درب باشگاه روبروی هواداران حرفهایی را می زنید که در پشت پرده ما حرف های دیگری را می شنویم.
🔹اگر تصمیم دارید که روبروی هواداران حرفهایی را بزنید که هوادار را برای لحظاتی آرام کند و سپس دوباره داستان ها همان آش می شوند و همان کاسه.. لطف کنید از این پس دیگر با هواداران صحبت نکنید.
🔹مطمئن هم باشید که چشم هوادار هم به تیترهای این روزنامه و آن روزنامه یا این خبرگزاری و آن کانال و… و… نیست، دوست هم ندارد که هر روز شایعه های مختلفی را بشنود، اما وقتی شما یک حرفی را می زنید و مسئول دیگری حرفی درست برعکس گفته شما، خودتان قضاوت کنید هوادار چقدر سردرگم و آشفته می شود؟
🔹اما به قول معروف، از قدیم گفته اند: تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها..
🔹قرار نیست هر روز این تیتر یا آن تیتر، این خبر یا آن خبر را تکذیب کنید، فقط لطف کنید برخی واقعیت ها را به دور از خویشتن داری های پست و مقامی تان در باشگاه استقلال بیان کنید.
🔹اگر قرار است مقابل هواداران پاسخگو باشید، آنچه هوادار را واقعا آرام می کند بیان کنید نه آرامش های موقتی و چند ساعته و چند روزه.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.