کنفرانس خبری مجید نامجو مطلق قبل از دیدار با الشرطه

مجید نامجو مطلق سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل الشرطه گفت: قبل از هرچیز باید بگویم کنار کشیدن الوحده نظم بازیها را در این گروه بر هم زد. الوحده از الشرطه و الاهلی امتیاز گرفت و ادامه حضورش در این گروه برای ما خوب بود و انتظار داشتیم ای اف سی این موضوع را در نظر بگیرد. از یک طرف ما زمان بیشتری نسبت به سایر تیمها استراحت کردیم که برایمان خوب است اما از طرف دیگر مدتی از شرایط مسابقه دور بوده ایم. ما تیم خوب و با انگیزه ای هستیم. استقلال یک باشگاه قدیمی و با سابقه در آسیا است که عناوین بسیاری هم داشته. میتوانیم برای هر تیمی خطرناک باشیم و همه تلاش خودم و تیم این است که دل میلیونها هوادار را شاد کنیم و راهی مرحله بعد شویم. استقلال در آسیا تاریخ درخشانی دارد و همه هدف ما موفقیت و خوشحالی هوادارانمان است.

وی افزود: الشرطه تیم بسیار خوب و منسجمی است. ما در عراق مقابل آنها بازی کردیم که ۱-۱ شد و حتی میتوانستیم برنده باشیم. البته به نظر من الشرطه الان تیم بهتری نسبت به آن مسابقه است. از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارند اما ما هم آنها را آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوتشان را میدانیم و بر همین اساس تمرین کرده ایم.

سرمربی استقلال اظهار داشت: ما سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان در شرایط خوب بدنی قرار دارند.

نامجو مطلق در پایان گفت: درست است که ما با مساوی هم شانس صعود داریم اما نه تنها به پیروزی فکر میکنیم، بلکه امیدواریم به عنوان تیم اول هم بتوانیم صعود کنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.