کنفرانس خبری محمود فکری قبل از دربی

محمود فکری

 

محمود فکری سرمربی استقلال در نشست پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی؟
همانطور که می‌دانید، دربی حساسیت خاص خودش را دارد. نتیجه در این بازی می‌تواند شرایط هر تیمی را عوض کند. خوشبختانه بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و تمرینات خوبی را در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم. بازیکنانمان به لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی هستند و می‌خواهیم یک بازی خوب را ارائه دهیم. با توجه به اینکه تعداد زیادی در جهان این بازی را نگاه می‌کنند، خیلی برای ما جدا از مسائل فنی، مسائل اخلاقی در این بازی مهم است. تا در سال‌های بعد مردم از این بازی به نیکی یاد کنند.

تجربه دربی؟
من بازی‌های زیادی را به عنوان بازیکن در دربی پشت سر گذاشته‌ام. به عنوان مربی هم چند بار دربی را تجربه‌کرده‌ام اما این نخستین باری است که به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌نشینم. از این جهت حس خوبی دارم. در زمان بازیکنی، همیشه عاشق دربی بودم. یک جورایی منتظر این بازی بودم. امیدوارم فردا یک بازی خوب انجام شود.

بازی با ۳ مهاجم؟
پرسپولیس خیلی بسته بازی نمی‌کند. در اکثر بازی‌هایش تهاجمی بوده است. این تیم برای حریفانش دردسرساز می‌شود. ما هم برنامه‌های خود را داریم و ان‌شاءالله امشب و فردا تصمیم‌گیری می‌کنیم. ان‌شاءالله یک بازی خوب، روان و با آرامش را پشت سر بگذاریم. بازیکنانم نگران نتیجه نباشند. برای من مهم است که آن‌ها همه انرژی خود را بگذارند.

جانشین فکری در زمین؟
فضایی در استقلال ایجاد شده که فضای دوستی و رفاقت است. هفته گذشته هم گفتم بازیکنانم صبوری کرده‌اند و تلاش کرده‌اند تا به اینجا رسیده‌ایم. ما الان یک تیم یکدست و رفیق داریم و ان‌شاءالله قدر این بچه‌ها را دلستان بدانند. فردا بازیکنانم با تمام وجود تلاش می‌کنند. فردا ۱۱ بازیکن بهتر از محمود فکری خواهند بود تعویض‌های ما هم اینگونه خواهند بود.

بازی کردن جوانان؟
در دربی احتمال افتادن این اتفاق شاید نباشد ولی ان‌شاءالله در ادامه از جوانانمان بیشتر استفاده می‌کنیم.

نماد جدید؟
به فکر خلق نماد خاصی نیستم. به فکر خوشحالی هواداران هستم و به این فکر می‌کنم که برای آن‌ها تلاش کنم. اتفاقات خوبی در گذشته رقم خورده و ان‌شاءالله فردا هم اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

حضور مرادی؟
بابک در اردوی ماست و لازم باشد از او استفاده می‌کنیم.

استقلال به دنبال نباختن است؟
نباختن که خوب است. ما تیمی نیستیم فقط برای نباختن بازی نکنیم. در دفاع تیمی شکل خوبی داریم و سعی می‌کنیم فردا کلین‌شیت کنیم و از طرفی خط حمله بسیار خوبی داریم و ان‌شاءالله این خط حمله فردا گل می‌زند.

کری خوانی مدیران؟
مدیران، تیم را ممنوع المصاحبه کردند ولی خودشان آزاد بودند (باخنده). جدا از شوخی من چیزی نخوانده‌ام. مهم این است که دو مجموعه احترام یکدیگر را نگه دارند. در زمین باهم رقابت داریم و خارج از زمین باهم رفیق هستیم. خیلی از طرفداران پرسپولیس، دوستان خوب ما هستند. باید یک فضای سالم و دوستانه ایجاد شود.

دربی؟
تمام تلاش خود را می‌کنیم یک بازی منطقی را ارائه دهیم. دربی ربطی به جدول و شرایط تیم‌ها ندارد و به بازیکنانم گفتم دچار غرور بی‌جا نشوند. همه در درجه اول دوست دارند بازنده نباشند و در ادامه برنده شوند. امیدواریم بتوانیم بازی را به نفع خود تمام کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در این مدت اخیر، آنچه می‌خواستم رقم خورده و بازیکنان آرامش خوبی داشتند. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم فردا روز خوب ما باشد.

محمود فکری در پایان گفت: هر تجربه‌ای که در این مدت بدست آوردم را سعی کردم به بازیکنان منتقل کنم. امیدوارم جام‌هایی را که در دوران بازیکنی کسب کردم را بتوانیم با استقلال هم بدست بیاوریم و استقلال امسال قهرمان شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.