گزارش های امیدوار کننده شفاهی و ترس از عملکردهای اجرایی

🔹رویه ای که از اولین ماه حضور مدیریت جدید باشگاه در پیش گرفته شد که شاید در طول تاریخ و شاید حداقل در یکی دو دهه اخیر از سمت مدیریت باشگاه استقلال سابقه نداشته است گزارش های ماهانه عملکرد مدیریت به رسانه ها و هواداران است که در اولین نگاه شاید امیدوار کننده به نظر برسد.
🔹هر چند برای هواداران سعادتمند و خلیل زاده و فتحی و افتخاری و افشارزاده و فتح الله زاده و قریب و…و… هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند جز به عملکرد که همان کسب افتخار و جام برای باشگاه و تیم استقلال است که وجه تمایز بین یکدیگر را مشخص می کند.
🔹همان طور که همه می دانند چشم و گوش هوادار از شنیدن این عملکردها و مصاحبه ها و شعارها از سمت مدیریت باشگاه چه از زمان فتح الله زاده و چه سپس افشارزاده و سپس افتخاری و بعدها فتحی و خلیل زاده پر است و با آنها بیگانه نیستند و شکل و شمایل گزارش ماهانه عملکرد این مدیریت جدید تنها یک شیوه تعامل جدید با رسانه ها و هواداران است.
🔹برای هواداران هر چند این گزارش های ماهانه یک تازگی خاصی دارد، اما بیشتر از همه این گزارش های شفاهی ماهانه که آنها را به آینده تیم و کسب افتخار امیدوارتر و خوشبین تر می کند تبدیل شدن این گزارش های شفاهی به عملی شدن و اجرایی شدن آنهاست.
🔹اینکه واقعا با ستاره های تیم برای تمدید قرارداد قبل از پایان فصل گفتگو شود، اینکه بدهی ها و مشکلات اقتصادی تا حدود زیادی تسویه شوند، و اینکه به دنبال جذب بهترین ها و ستاره هایی برای فصل آینده باشیم و داشتن یک زمین تمرین مناسب و در خور شأن باشگاه برای سالیان متمادی، کسب درآمد و درآمد زایی از طریق فروش کالا یا حتی همین موزه باشگاه عملی شدن تمامی اینها را بیشتر از گزارش های شفاهی انتظار دارند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.