گل ۱۰ برای شماره ۱۰ محفوظ است

🔹پسر دوست داشتنی خانواده استقلال هم می دانیم چه فشار سخت و سنگینی را تحمل می کنی و هم خوب می دانیم که این فشار را مهاجمان سابق استقلال هم تجربه کرده اند.
🔹هواداران دو دهه پیش خاطره احمد مؤمن زاده را هرگز فراموش نمی کنند، مهاجمی که با سر و صدای بسیار به استقلال آمد اما یک فصل تمام در حسرت زدن یک گل ماند و فصل را به پایان رساند.
🔹اما فصل بعد طلسم گل نزدن هایش شکست و تا اولین گل را به ثمر رساند گل های بعدی را هم توانست بدون استرس و فشار به مرور به ثمر برساند.
🔹هواداران سال ۸۶ را هم از یاد نمی برند، آرش برهانی هم در اولین فصل حضورش نتوانست آنطور که از او به عنوان یک مهاجم گلزن به خدمت گرفته انتظار می رود ثابت کند.
🔹اما فصل دوم حضورش درست برعکس فصل گذشته اش غوقا کرد و گلزنی هایش را به بهترین نحو شروع کرد و ادامه داد تا به آقای گلی رسید.
🔹آری هواداران با داستان امروز مهدی قایدی بیگانه نیستند، بخصوص وقتی دیدند که قایدی فصل گذشته چگونه بود و این فصل چقدر تغییر کرد و عالی بود.
🔹مهدی قایدی فصل گذشته با این فصل ۱۸۰ درجه تفاوت داشت و همین که توانست تا اینجای راه ۹ گل در لیگ به ثمر برساند و پاس های گل بسیاری را هم برای مهاجمان دیگر مهیا کند نشان می دهد که وظیفه خود را در خط حمله استقلال به عنوان مهاجم به خوبی و رضایت بخش انجام داده است.
🔹اما وقتی قبل از شروع فصل و با پوشیدن پیراهن شماره ۱۰، به هواداران قول داد که به اندازه شماره پیراهنش برای تیم محبوبش گلزنی کند باعث ایجاد این استرس و عدم گلزنی به مدت طولانی شده است.
🔹برای ما هواداران در این فصل که سه مهاجم گلزن و دوست داشتنی در کنارهم داریم بزرگترین خوشحالی و خوشبختی بوده است.
🔹شیخ دیاباته با ۱۲ گل زده و مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری هر کدام جداگانه با ۹ گل زده جزو بهترین و جذاب ترین مثلث هجومی لیگ برتر لقب گرفته اند.
🔹مطمئن هستیم که مهدی قایدی هم با تمرکز بیشتر و خارج شدن از استرس بوجود آمده همچنان به گلزنی هایش ادامه خواهد داد و فرقی نمی کند که در این فصل به گل دهم خود خواهد رسید یا خیر.. هر چند مطمئن هستیم که به دهمین گل خود خواهد رسید.

 

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.